نقل و انتقالات پرسپولیس

واکنش گولسیانی به بازگشت به پرسپولیس

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی و سابق پرسپولیس در مورد شایعات روزهای اخیر صحبت کرده است.

در حالی که به نظر می‌رسید قرارداد گئورگی گولسیانی با پرسپولیس تمدید شود، در نهایت شایعات در مورد حضور این بازیکن در لیست مازاد به حقیقت منجر شد و مسابقه فصل گذشته مقابل هوادار در هفته پایانی، آخرین حضور گئورگی در لباس پرسپولیس لقب گرفت.

این مدافع گرجستانی که از نوع برخورد مدیریت باشگاه و عدم برگزاری یک مراسم خداحافظی شکیل به ستوه آمده بود، در نهایت وداعی تلخ با پرسپولیس داشته و بعد از 3 فصل حضور درخشان در این باشگاه و دستیابی به انواع به رکوردهای تیمی و باشگاهی، از پرسپولیس جدا شد. در شرایطی که برخی اخبار حاکی از توافق گولسیانی با فولاد و ادامه حضور او در فوتبال ایران بود، چندی قبل شایعاتی در مورد تمایل دوباره پرسپولیس به همکاری با او منتشر شد. شرایط خاص فوتبال ایران و عدم مبادرت بسیاری از بازیکنان به بازگشت به ایران یا قرارداد بستن با تیم‌های مختلف، مدیران پرسپولیس را علاقمند به ادامه همکاری با گولسیانی کرده بود، اما این شایعات از سوی این بازیکن تکذیب شد و او مدعی شد حداقل تا این لحظه مذاکره‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس با او مبنی بر بازگشت به این باشگاه صورت نگرفته است.

گئورگی گولسیانی در این خصوص به فوتبال ۳۶۰ گفت: بعد از پایان فصل به گرجستان سفر کردم و در حال حاضر با خانواده‌ام در خانه خودم حضور دارم. در این مدت به تمرینات اختصاصی خود ادامه داده‌ام و تلاش می‌کنم آمادگی بدنی‌ام را برای فصل بعد حفظ کنم. تا این لحظه خبر خاصی در مورد آینده‌ام وجود نداشته، نه در مورد پرسپولیس و نه در مورد هیچ تیم دیگری. امیدوارم این شرایط در ایران برطرف شود، اما تا این لحظه مذاکره‌ای در مورد بازگشت به پرسپولیس با من صورت نگرفته است.

گولسیانی در ادامه گفت: برای مردم ایران آرزوهای بهترین‌ها را دارم و امیدوارم همه چیز برای شما در این موقعیت به بهترین شکل پیش برود. در حال حاضر این تنها امید و‌ خواسته من است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
جوادی

خداکنه‌که‌ولیسیانی‌درپرسپولیس‌ دوست داشتنی بماندچون‌بازیکن‌بسیا خوب ‌ومحبوبی‌است

جوادی

بازیکن‌بسیارخوبی‌است‌ب‌شخصه‌آرزومیکنم‌. که‌‌درپرسپولیس‌ بماند. چون‌خیلی‌ دوست داشتنی. وعالی‌است

وحید

گیورگی بازیکن بزرگی هست..وپرسپولیس اگه ازدستش بده ضرر میکند…واقعا مدافع گلزنی هس

محمد

ان شاءالله لیگ جدید گئورگی دوست داشتنی رو بازم در پرسپولیس ببینیم
گرجی محبوب

فرخ پرسپولیسی

ای کاش با این بازیکن خوش اخلاق و محبوب تمدید بشه.

حبیب الله دبیری

سلام به هواداران گولسیانی خیلی به درد می‌خورد چون با سر شم گلزنی خوبی داره و گره گشا است انشالله بیاد خوبه

زنده باد پرسپولیس کبیر

گروهی عزیز تو برای ما بهترین بودی و هستی امید وارم برگردی و در آخر با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کنی، دوستت داریم

علی

سلام امیدوارم که مدیران تیم به خودشان بیایند واین بازیکن با اخلاق خوب وتکنیکی را به خانه خودش پرسپولیس زودتر بر گردانند

علی
خوشحال شدم که کارتل نمیاد 
پرسپولیسی از ازل تا ابد

بازیکنی دوست داشتنی ، با اخلاق و از نظر فنی سطح بالا و گلزن هست و مسبب بسیاری از شادیهای سالهای اخیر ما پرسپولیسیها. دوست دارم برگرده

اکبر۶۶۶۶۶۶

گرگی دمت گرم اون موقع که بودی تمام توانت راگذاشتی اگرامدی قدمت روی چشم نیامدی هرجاهستی موفق باشی

نوید

دمت گرم. از خیلی بازیکنای پرسپولیس متعصب تر هستی.

Perspolis_6

چطور یک بنجل به ظاهر مربی کلی بازیکن رو رد می‌کنه و کلی رو جذب بعد هم به راحتی میزاره‌میره…درویش اینا همه از بی عرضگی تو هست با این قراردادهای ترکمن چای که می‌بندی…الان این بازیکنان که گرفتین در سلیقه سر مربی بعدی هست؟
البته که شخصا از رفتن این کارتال خوشحالم چون هیچی‌نبود.

فوادپرسپولیسی

منم ب کارتال امیدی نداشتم ولی ای کاش فصل ک تموم شد نمیذاشتن باتفکراین آدم بازیکن جذب بشه

حمید

بگو توکه میخواستی بری چکار داشتی بازیکنارو بیرون کنی مردیکه ترسود

روژما

بی عرضه نیست درویش مزدور اون دارد دستور اربابان برای نابودی پرسپولیس اجرا می کند

Perspolis_6

کلا فوتبال ایران را یک مشت بدرد نخور بی سواد اداره میکنن که تهش هیچی با اینا در نمیاد…. توروخدا ریخت رییس فدارسیونو نگاه کنید!!!
بعد مدیران باشگاه‌ها رو ….یکی از اون یکی دورو . پاچه خور تر. همه ازگل.