داوری هاشبکه اجتماعیمصاحبه ها

واکنش مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به پنالتی عجیب هوادار +عکس

پرسپولیس پس از 442 دقیقه دروازه‌اش را با یک پنالتی عجیب باز شده دید تا آمار جالبی برای این تیم و علیرضا بیرانوند به ثبت برسد.

پرسپولیس تنها تیمی که در این فصل گل نخورده بود بالاخره در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی گل دریافت کرد. ۴۴۲ دقیقه طولانی‌ترین زمانی است که پرسپولیس از ابتدای فصل موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است.

علیرضا اشرف مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس در واکنش به این پنالتی هوادار استوری زیر را منتشر کرد:

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
15 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی

خدا لعنت کنه حیدری کیسه کش که طاقت درخشش علی بیرو و کلینشیت هاش رو ندارن امید وارم هر چی در میاره خرج دوا درمون مرض لاعلاج خودش و خونوادش کنه

Farzad

دوست نداره آدم بدبین باشه ها ولی شک میکنه آدم که چرا فقط به ضرر ما این اشتباهات رخ میده این همه بنده خدا بیرانوند و تیم تلاش کردن دروازه رو بسته نگه دارن اون وقت داور بایه تصمیم تابلو پنالتی گرفت

پرسپولیس

از طرز نگاه کردن حیدری میشد فهمید همه چیزو. امیدوارم بازی های حساس رو بهش ندن

عشق یعنی پرسپولیس

درد و سوزش کیسه کشا به جامعه داوری هم سرایت کرده…خدا پشت و پناه ارتش سرخ

علیرضا

اشغالای عوضی
گند زدین به رکورد خوب تیم و بیرانوند
حق خوری دیگه چجوریه ؟!
هفته ی قبل پنالتی نفت مسجد سلیمان جلوی کیسه گرفته نمیشه
این هفته یه پنالتی مضحک به ضرر ما گرفته میشه اونم وقتی که توپ 1 متر بیرون 18 قدم هست !
لعنت بر پدر و مادر برادران حیدری

مسی

جای عالیشاه که مصدوم شده باید سیامک نعمتی شوتزن و دریبل زن بازی کنه . ضمنا این پنالتی مفت رو نمیگرفتن فقط چهار بازی دیگه رکورد حسینی استقلالیا توسط بیرانوند شکسته بود

هوادار

کاملاً درسته

azarakhsh

لعنت خدا به تک تک دشمنا و بدخواهان پرسپولیس بزرگ، وقتی یه تیم انقدر ابهت داره که بی رقیبه مشتی آشغال مزدور وطنفروش چشم دیدنش رو ندارن و هر روز بطریقی میخوان ضربه بزنن ،بامید نابودیشون و بامید قهرمانی پرسپولیس سرور لیگ

رحیم رشیدی شوش

لطفا همین الان به کمیته داوری برخورد محکم و قاطع داشته باشید که از همین اول فصل اشتباهات عمدی رو واسه ما دارن انجام میدن.اگه الان جلوشون نه ایستم مطما باشید بازی بعدی هم تکرار میشه.

پرسپولیس یم

رید به رکوردمون

azarakhsh

کلا بد ریدیم به هیکلشون البته هنوز کامل نشده تازه پله ششم هستن و ما در صدد دبل هتریک

فواد

عقاب عقابان رئیس عقابان‌ علی بیرو♥️ببرهای خط دفاع ولسیانی و مرتضی وفرشادوعلی نعمت♥️مهندسان طراح سروش وسرلک♥️ جنگنده های ویرانگرکمال واسدبیگی♥️اتوبان کن تیم حریف دنی اسماعیلی♥️یوزپلنگ های لب خط مهدی ترابی وسعیدصادق♥️قرقی تیم امیدشاه♥️مورچه اتمی ممدعمری♥️تک تیراندازهای بی رحم وقاتل لوکادیاباته♥️بولدوزرتیم حامدپاکدل♥️کیسه آتیش کش عبدی وعیسی♥️گل حساس زن سیانعمت♥️همه و همه تون رو دوست داریم……احمدگوهری وسلیمانی وجودکی وفهمی و احمدی وعلی خدادادی♥️همه تون عشقین وبراماباارزش

عباس

اگه تیم کیسه بود چنان بر سر داور میریختن که انگار قهرمانی ازشون گرفته،داور احمق با اون کمک های نابیناش اخه کجاش پنالتی بود حیف varنیس

نعيم

دقيقا گل گفتى

محمدچوبند

الان در خوشبینانه ترین حالت بگوییم داور وسط به علت زاویه دید اشتیاه کرد پس نقش خط نگهدار اینجا چیه …