شبکه اجتماعی

واکنش صفحه رسمی فیفا به تساوی پرسپولیس مقابل الاهلی

صفحه رسمی فیفا در اینستاگرام به تساوی پرسپولیس مقابل الاهلی واکنش نشان داد.

 پرسپولیس شب گذشته توانست مقابل الاهلی امارات به تساوی دو – دو دست یابد. صفحه رسمی فیفا در اینستاگرام با انتشار پستی به بازگشت شاگردان برانکو به بازی و فرار از شکست مقابل تیم عربستانی واکنش نشان داد. در این پست آمده است: «پرسپولیس تیم ایرانی با زدن دو گل دیر هنگام به الاهلی عربستان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از شکست نجات یافت. بازی برگشت ۱۲ سپتامبر در امارات برگزار می‌شود!»

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehdi 666666

عاشقتم علیرضا بیرانوند عزیز .
اون گل اولیم که خوردی تقصیر تو نبود داداش تقصیر دفاع بود .

MehRi

چح جالب

حمید موسوی

درود و با احترام فراوان
در مورد نحوه درست نوشتن نام پرسپولیس بنده هم قبلن کامنتی گذاشتم که متاسفانه درج نشد .
واقعن خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی بشه . چه زیباست نام پرسپولیس کبیر ، اگر بصورت کاملن صحیح نوشته بشه . سپاس گذار
pers-E-polis

امیر

منم رو این قضیه خیلی حساسم …یه نکته جالب بگم ، تو بازی کلش آف کلنز و رویال میخاستم اسممو تغییر بدم به پرسپولیس منتها به شکل صحیح ….جالبه بدونی که این اسمو قبول نمیکنه !
نمیدونم داستان چیه ، شما تو این بازی جهانی هر اسمی رو میتونی انتخاب کنی الا persepolis…
perspolis رو قبول میکنه اما persepolis رو نه !هرچی هم تحقیق کردم چیزی دستگیرم نشد !
بازم تاکید میکنم اسم رو هرجوری بخای میتونی انتخاب کنی ، حتی space که جلو اسمت خالی نمایش میده، اعداد ،ترکیب اعداد با حروف …هرچیزی که امتحان کردم قبول شد الی persepolis

علیرضا

دوستان عزیز همون persepolisدرسته.میتونید تو گوگل سرچ کنید و همینطور از دیکشنری استفاده کنید.

Ramtinak

لطفا به اسم صحیح پرسپولیس توسط فیفا دقت کنید
pers-E-polis
ادمین جان نمیدونم دلیل تایید نکردن نظرات من راجب درست نوشتن اسم پرسپولیس چیه!!اما بهتره تایید کنید شاید یه مسوول ببینه و برای درست کردنش کاری کنه.ممنون