شبکه اجتماعیمصاحبه هانقل و انتقالات پرسپولیس

واکنش سیامک نعمتی به ماندن در پرسپولیس + عکس

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در یک پست اینستاگرامی به ماندن در پرسپولیس واکنش نشان داد.

فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال در حالی دیشب به پایان رسید که سیامک نعمتی برخلاف صحبت‌هایی که درباره جدایی او از پرسپولیس به گوش می‌رسید، در این تیم ماندنی شد.

نعمتی پس از ماندن در پرسپولیس، امروز در یک پست اینستاگرامی در این باره خطاب به هواداران قرمزها نوشت:

با سلام خدمت هواداران عزیز و پرشور پرسپولیس بزرگ، ممنون بابت حمایت‌ها و محبت‌های بی دریغ‌تون، خدا نخواست از هم جدا بشیم، سعادت داشتم باز هم باهاتون باشم و با پرسپولیس بمونم، میمونم تا یکی باشم که جون می‌دم برای پرسپولیس و هوادارش که همیشه برام عزیز و محترم هستند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
شکارچی

تو عشقی سیامک، قطعا میتونستی با رفتن به تراکتور یا گل گهر و غیره منفعت مالی خیلی بیشتری ببری ولی موندی
دمت گرم مرد بزرگ

علی

عشقی سیامک

پرسپولیسی

خداروشکر که موندی.بازیکن خوب و چند پسته و بی حاشیه