شبکه اجتماعی

واکنش ساسان انصاری به جدایی از پرسپولیس

پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی از این تیم از هواداران تشکر کرد.

ساسان انصاری پس از فسخ قراردادش با پرسپولیس در صفحه شخصی خود نوشت : سلام به همه ی هوادارای با مرام و با معرفت پرسپولیس بزرگ. اول از همه با تمام وجودم بخاطر این همه لطف و محبتتون ممنونم و این باعث افتخار منه که هوادارای بامعرفتی مثل شما این همه من رو شرمنده خودشون کردن من کار خاصی برای شما انجام ندادم ولی شما درس مردانگی و مرام به خیلی ها یاد دادید شماها الگوی یک حمایتگر و دوستان ناب هستید و خوشحالم که شماها رو دارم.

آرزوی قلبیم شادی و خوشحالی همیشگی شماست. حمایت از پرسپولیس مهمتر از هر چیزیست موفق باشید. یا علی

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها