اخبار لیگ برتر و حذفی

واکنش سازمان لیگ به احتمال تعویق زمان برگزاری دربی ۱۰۵

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به احتمال لغو دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر به دلیل صعود آبی‌پوشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا واکنش نشان داد.

تیم فوتبال استقلال امشب (سه‌شنبه) با برتری 2 بر صفر برابر الریان قطر جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا را گرفت. با توجه به اینکه قرار است بازی رفت استقلال با النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در یکی از روزهای 13 یا 14 اسفند ماه برگزار شود، احتمال لغو دربی یکصدوپنجم تهران را که قرار است در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر برگزار شود، قوت بخشیده است.

طبق برنامه قرار است تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تاریخ 9 اسفند 1403 در چارچوب هفته بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند و بازی رفت آبی‌پوشان با النصر عربستان نیز در تاریخ 13 یا 14 اسفند در همین ورزشگاه به انجام خواهد رسید.

نزدیکی زمان برگزاری این دو مسابقه شاید منجر به لغو دربی یکصدوپنجم تهران شود که امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد به تسنیم گفت: مسابقات لیگ مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته برگزار می‌شود و تنها مسابقه هفته بیست‌ودوم استقلال که بین بازی رفت و برگشت این تیم برابر النصر خواهد بود، معوق می‌شود.

تیم استقلال در هفته بیست‌ودوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور باید با هوادار بازی کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
۱۲شاخه گل سرخ

چطور وقتی پرسپولیس با تنها ۱۳‌ بازیکن درگیر بازی های آسیا،لیگ ،جام حذفی و بازی های تیم کی‌روش بود حتی در فیفا دی بدون ملی پوشان ش مجبور به بازی می‌شد حالا سوگلی خونش زیادی رنگین است نترسید ماترازی تون میاد تیم تون یاران ۱۲،۱۳،۱۴ همیشگی اش را دارد. خدایا سکوتت را قربان شوم این همه فرق جویی چرا؟

پرسپولیس همیشه قهرمان

چرا قبلاً که پرسپولیس صعود میکرد به تعویق نمی‌افتاد آهان چون فرق فوکوله اون تیم خودتونه!!!؟

خلیل

بازیکنی که میخواد بیاد پرسپولیس پول رضایت نامه را باید خودش بده اینه سیاست درویش گدا فقط اخــــــــــراج درویش

محمد

اگه درپیش خوش خدمتی نکنه

شبنم

پرسپولیس امسال توی لیگ هم هیچی نمیشه.. با این تیم مسخره و باریکنای بی کیفیت که تازه روحیه هم ندارن تصور بچه‌گانه‌ایه که فکر کنیم میتونیم‌ سپاهان و تراکتور جا بذاریم و اول شیم.. چون اونا بازیکن خوب دارن ما احمدزاده و علیپور و ریگی و یه مشت بنجل دیگه

سلطان قلب ها پرسپولیس. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

پروین همه دیگه ترا شناختند. از نظر تحصیل. شش کلاس سواد. از نظر صحبت کردن افتضاح. ازنظر مردمی بودنت. که دیگه همهمیدونن شما یک فرد سودجو هستی. از نظر معرفت و انسان بودند هیچ. از نظر عدل ووو. هیچ صفر. بهترین کار برای تو اونهم توی این سن سکوت و کاملا از فوتبال دور باشی. البته مردمی بودن از همه چیز بالاتر هست که متاسفانه تو از اون فرسخ تا فاصله داری. راستی آقای پروین جریان اون 35‌میلیاردی که پسرتون وام گرفت و نداد چی شد؟!!! همه میدونن که تو چه جونوری هستی.

محمد

بخدا قسم اگه الان پرسپولیس قرار بود با النصر بازی کنه امکان نداشت دربی رو معوق کنن و میگفتن نمیشه برنامه‌ریزی لیگ رو بهم زد! اینا همش بخاطر اینه که هوادارهای پرسپولیس دو سه ساله که دیگه انگار سیر شدن و هربلایی سر پرسپولیس میارن هوادارهای پرسپولیس بی بخارشدن و صداشون درنمیاد ولی این استقلالیا با کوچکترین بهانه شروع به هوچیگری میکنن و میریزن جلوی باشگاه!

عشقپولیس

چرا اقای درویش میانگین سنی پرسپولیس اندازه پیشکسوتان شده؟
چرا سالی دو تا بازیکن جون نخریدی
چرا امسال لیموچی و آزادی وقلی زاده نگرفتی
چرا ترابی رو مفت مفت دادی؟

پرسپولیسیم

همین مونده واسه تیم سوم پایتخت دربی معوق کنن

ملایر

آقایان پرسپولیسی این گزارشگر دیشب بازی استقلال رو نذارید بازیهای پرسپولیس رو گزارش کنه همش رو مغز و اعصاب آدمه . مردتیکه فکر می کنه آدم نمی فهمه ….واقعا ضد پرسپولیسههههههههههه

آزاد

# اخراج درویش

پرسپولیس و روزهای سخت

پرسپولیس با درویش در این چند سال برگشت به عقب و این برنامه ریزی بود درویش سایپا را برد دسته یک و هنوز که هنوز اونجاست خیانت به پرسپولیس را پیشکسوتان که جدید برا ترور آرزو قهرمانی کرده پروین کرد با حمایت و مشاوره الکی که باعث ضعفمان شد و الان تنها اخراج درویش و آوردن امثال جعفر سمیعی یا گرشاسبی و حتی فلاح که باعث آمدن برانکو به پرسپولیس شد خوبه و بعد کنار گذاشتن بعضی بازیکنان که لباس پرسپولیس براشون گشاده و استفاده جوانهای مثل براجعه صحرایی رفیعی ….. ما سه جام را ازدست دادیم ولی حداقل بچسبیم به لیگ و سال دیگه و از همین حالا فکر جذب بازیکن جوان و خوب و آینده دار باشیم

مهران محبوب

اخراج درویش و بخصوص پسرش #سروش رفیعی