مصاحبه هانقل و انتقالات پرسپولیس

واکنش باشگاه پرسپولیس به حواشی نقل‌وانتقالات: کارتال لیست خروجی نداده است

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در واکنش به اخبار ضد و نقیض در خصوص نقل‌وانتقالات این باشگاه اعلام کرد که کارتال هنوز لیست خروجی نداده است.

با رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر علاوه بر تب‌وتاب و رقابت بر سر قهرمانی این رقابت‌ها، شاهد شنیدن اخبار مختلف نقل‌وانتقالاتی برای فصل آتی هستیم.

پرسپولیس با توجه به عملکردش و ناکامی مطلق در این فصل آن هم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به نظر می‌رسد برای فصل جدید با یک خانه تکانی اساسی مواجه خواهد بود؛ موضوعی که اسماعیل کارتال بعد از شکست مقابل سپاهان در نشست خبری به آن اشاره کرده و از مدیریت باشگاه خواستار تقویت قرمزها شده است.

از همین رو سرخ‌پوشان پیش از پایان فصل، وارد بازار نقل‌وانتقالات شدند و تا این لحظه پرسپولیس با دو سه بازیکن به توافق نهایی رسیده و بعد از پایان فصل از بازیکنان جدید خود رونمایی خواهد کرد.

یکی از اخباری که این روزها در پیرامون پرسپولیس به گوش می‌رسد، لیست خروجی بازیکنان این تیم است که به احتمال فراوان با چند سورپرایز بزرگ همراه خواهد بود.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایرنا در این رابطه گفت: تا این لحظه کارتال هیچ لیست خروجی به باشگاه نداده و قرار است در پایان فصل در این خصوص تصمیم‌گیری شود. نقل‌وانتقالات پرسپولیس با نظر مستقیم و تائید این سرمربی پیش خواهد رفت و هیچ کس دخالتی در این بخش نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
عشق ابدی پرسپولیس

رفتن عالیشاه کار پروین هستش میخواد رکورداش شکسته نشن والی بهترین کاپتان از هرلحظه ما پشتتیم کاپیشاه❤❤❤❤❤❤

Perspolis_6

درست هم اینه که بعد آخرین بازی لیست رسانه ای شود…به هر حال نباید این بازی را راحت بدانیم و ممکنه دومی را بگیریم…اگر الان لیست رو شود ممکنه بی انگیزگی کار دستمان بده.

ناصرپرسپولیسی

هافبک دفاعی همه بفرستین برن به جز خدابنده لو
بقیه جاشون یه بازیکن خوب هافبک دفاعی بگیری، سرلک مهری ریگی دیگه به درد نمیخورن

mehdi

تمدید با عالیشاه

عمو کارلوس

درویش و دار و دسته پروین پشت کارتال قایم میشن….
نمیفهممت آقای کارتال از لاین آپ و ترکیب شروع کننده بازی خیبر معلوم بود راس های مرکزی و کنار کانتر پرس راست فرجی رفیعی سرلک چه فکر و تاکتیکی و برنامه ای داشتی با خصوصیات این سه نفر کاملا در تناسخ بود شاید اگه یکیشون نبود قابل درک بود ولی هرسه با هم فشار روی سر عقب افزایش داد و شد چند خطای پشت هم از فرجی و گل خیبر…..درسته لطفاً قانع کنید من هوادار چهل ساله و کسی که ۲۵سال فوتبال بازی کرده رو…..سپاسگزارم
برقرار پرسپولیس