اخبار باشگاهاخبار مربیاناسلایدر

هیات مدیره پرسپولیس مصوب کرد؛با جدایی گل‌محمدی فقط گزینه خارجی

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب کرد در صورت جدایی یحیی گل‌محمدی، جایگزین او فقط یک سرمربی خارجی خواهد بود.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره باشگاه امروز (شنبه) با حضور همه اعضا و مدیرعامل برای تعیین وضعیت سرمربیگری تیم، تشکیل جلسه داد.
این نشست قرار بود فردا تشکیل شود ولی برای این که زمان از دست نرود به امروز منتقل شد.
در این جلسه رضا درویش گزارشی از آخرین وضعیت و نتیجه صحبت‌های خود با یحیی گل‌محمدی را به اعضا ارائه کرد.
در نهایت هیات مدیره بعد از بررسی جمیع شرایط با توجه به اشراف یحیی گل‌محمدی بر مسائل فنی تیم و شرایط لیگ، بر تمایل خود برای ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی تاکید کرد ولی با توجه به اصرار ایشان بر جدایی، تعیین تکلیف نهایی را به جلسه فردا بین مدیرعامل، گل‌محمدی و نماینده حقوقی وی موکول کرد.
هیات مدیره همچنین مصوب کرد با جدایی سرمربی کنونی تیم، جانشین وی از میان گزینه‌های خارجی که دارای کارنامه قابل قبول باشد انتخاب شود. به این ترتیب کاندیدا شدن هر گزینه داخلی منتفی شد.
هیات مدیره اعلام کرد؛ ضمن احترام به مربیان داخلی و اذعان به شایستگی‌هایی که نزد ایشان وجود دارد، در مقطع کنونی با توجه به مجموعه مسائلی که باید در نظر گرفته شود و همچنین استفاده از مجموعه نظرات موافق و مخالف کارشناسان، حضور یک مربی خارجی دارای کارنامه موفق را برای تیم مناسب می‌داند.
بر این اساس از سوی باشگاه نیز مورد تاکید است که با هیچ مربی داخلی یا باشگاه‌های مطبوع ایشان، مذاکره‌ای درباره سرمربیگری سرخپوشان ایران، صورت نگرفته است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
15 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرداد

هیت مدیری بدرد نخور

محسن

این هیئت مدیره اسکول باید همه برن

مهدی

ادامه حرفم.چرا این قد ما مظلوم شدیم هیچ اعتراضی نمیکنیم.هوادارای حریف نگاه کنین همیشه تجمع جلو باشگاه و جلو وزارت خونه.همیشه اعتراض میکنن.ما پرسپولیسی‌ها از قهرمانی سیر شدیم انگار‌.اما اینو نمیدونین که تیم داره نابود بشه چیزی نمونده به نابود کردنش.که خدای نکرده این اتفاق بیفته دیه تو خواب هم قهرمانی دیه نمی بینیم.خواهشمیکنم بچه ها تجمع کنین حق خودمون بگیریم.من زاهدان هستم اگه تهران بودم هر روز جلو باشگاه بودم.تروخدا نزارین تیم از بین ببرن.بچه ها بجنبین داریم نقل و انتقالات نیم فصل مث اول فصل از دست میدیم.من تو سایت دیدم نمیدونم حقیقت داره یانه.درویش گفته بازیکن نمیگیرم فوقش ۲.۳ تا از بازیکنای جوون آکادمی میارم.من باور نمیکنم هم چین حرفی زده باشه.که اگه زده باشه باید درویش جر واجر کرد.بچه ها تروخدا هوادارای تهرانی تروخدا از خواب بیدار شین.تا حساب کار دست درویش بیاد.مث زمان اون مدیر عامل قبلی که شجاع خلیل زاده و بشار رسن فرا ی داد کی بود اسمش؟زمان اون ۳.۴ بار خوب تجمع کردین که حساب کار دستش اومد.برا درویش هم خواهش میکنم نیاز هست.خدایا الهی به امید تو.فقد خدا ما شمارو داریم.خدا مارو تنها نزار.

اکبر

خاک بر سرتون که الماسی مثل یحیی رو از دست دادید

محسن

دانش فنی برانکو دیگه قدیمی شده مثله کیروش …به نظر من هرطور شده حداقل نیم فصل یحیی باید بمونه اگرم نشد وحید هاشمیان بهترین گزینه هست

Ali

اوباش هیئت مدیره هنوز نظری راجع به موندن یا اخراج درویش ندارن؟

پرسپولیس کهنه کار

خرید های رویایی
1-معاوضه صادقی با فرشاداحمدزاده
2-قلي زاده
3-میلادمحمدی

پرسپولیس همیشه قهرمان

حتما درویش براتون میخره از محل صرفه جویی ناهار تخم مرغش به بازیکنا

ایمان

قطعا یحیی باید بمونه وگرنه پرسپولیس عاقبت خوبی نخواهد داشت حتی با بهترین مربی خارجی
درویش باید از پرسپولیس بره

مهدی

بهترین کار الان جدایی یحیی هستش، مساوی با استقلال خوزستان و مس و نفت آبادان و یه نیمه دفاع کردن جلو نساجی آخر جدولی فقط به ضعف یحیی ربط داره

پرسپولیس همیشه قهرمان

یحیی رفت چون ما لیاقتشو نداشتیم تو چهار سال هشت جام ببینیم و به فینال آسیا بریم

حسین نی‌ریزی

فقط برانکو تمااااااام

Red boy

ایولا به این تصمیم
و اون گزینه خارجی کسی نیست جز پرفسور برانکو قهرمانوویچ
زوج لوکادیا برانکو چه شود
مربی محبوب و تاریخ ساز پرسپولیسی ها که نوع فوتبالش با دو مهاجم نوک و هجومی و تماشاگر پسند هستش برخلاف بعضی ها که از یه مهاجم که تازه اونم مهاجم نوک نبود استفاده میکرد و دقیقه نود که پرسپولیس مساوی بود مهاجم رو خارج میکرد و هافبک دفاعی میآورد و تنها تاکتیکش خرس وسطی بازی کردن بین بازیکنان خودی بود

پرسپولیس همیشه قهرمان

برانکو هم اندازه یحیی افتخار ندارن پس با کنایه در مورد یحیی حرف نزن دوران برانکو هم سال سومش می‌گفتین دیگه چیزی نداره و یا چرا رامین و مسلمان و نمی‌خواد به ربیع خواه بازی میده قدر ناشناس نباشیم تمام خوشبختی مادرانی چهار سال از وجود یحیی بود

محمد

آدمای قدرنشناسی مثل تو اگه دستتو عسل بکنی بذاری تو دهنشون گازش میگیرن!!! صبرکن ببین یکسال نشده چجوری حسرت یحیی امپراطور رو میخوریم