باشگاه های لیگ برتری

هوشنگ نصیرزاده از ماشین سازی جدا شد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با ارسال نامه‌ای به هیأت مدیره باشگاه ماشین سازی از سمت خود کناره گیری کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با تنظیم نامه خطاب به هیأت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز از سمت خود استعفا کرد.

نصیرزاده ضمن تأیید این خبر درباره علت این استعفا، اظهار داشت: استعفای من کاملاً دوستانه انجام شد و به علت مسائل شخصی که داشتم این استعفا را انجام دادم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: تیم باید هر چه سریع‌تر بسته می‌شد و همچنین کادر فنی مشخص می‌شد و من چون در تهران بودم و نمی‌توانستم به تبریز بیایم و چون حضور مدیرعامل در تبریز برای نقل و انتقالات ضرورت دارد و همچنین گرفتاری شخصی خودم نیز موجب شد تا من از سمت خود استعفا دهم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها