
روی آنتن
هنرمند استقلالی در باشگاه پرسپولیس!
هنرمند استقلالی عصر امروز در باشگاه پرسپولیس رویت شد.
در شرایطی که در نقل و انتقالات تابستانی رفتوآمدها در باشگاه ها به خصوص پرسپولیس و استقلال زیاد است، عصر امروز شاهد حضور هنرمندی استقلالی در دفتر باشگاه پرسپولیس بودیم.
پوریا پورسرخ هنرمند سرشناس سینما و تلویزیون که بارها علاقه اش به استقلال و رنگ آبی را اعلام کرده با چند همراه در باشگاه پرسپولیس دیده شد.
هنوز از علت اصلی حضور این هنرمند استقلالی در ساختمان باشگاه پرسپولیس خبر تاییدشدهای مخابره نشده است.




اومده جاسوسی کنه
گناه داره قبولش کنین این روزا خیلی ها دنبال پرسپولیسی شدنن شرایطشم ساده ست سه هفته زندگی بدون اب غذا در کوهستان بیابان وجنگل بعدشم باید هزاربار بگی شیش تایی ها بعد هزارتا بشین پاشو بری اخرشم فیلم بازی عبدالرحمن والعینو تو گوشیت سیو کنی خوب حالا واجد شرایط مرحله بعد شدی باید امضا وموافقت هشتاد میلیون هوادار پرسپولیسی رو بگیری که اسمت وارد قرعه کشی بشه اگه شانس بیاری واسمت دربیاد میتونی با ما عکس بگیری و پیش همه بگی پرسپولیسی هستی
فهمیده این همه سال اشتباهی طرفدار تیم دیگه ای بوده اومده رخصت بگیره تیمش را عوض کنه
خیلی مشکوک است مگر خونه بی صاحب شده؟ خدا کند برای جاسوسی،کار گذاشتن میکروفن و شنود نباشد.پناه به خدا از شر تمام دشمنان پرسپولیس.
اومده از درویش امضا بگیره