اخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدر

هت‌تریک دایی در قهرمانی جام حذفی، این بار با نفت/ دست تراکتورسازی از جام کوتاه ماند

پرسپولیس نیوز :دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران با پیروزی نماینده تهران و قهرمانی این تیم در جام حذفی به پایان رسید.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر آغاز شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید. تک گل این دیدار را سجاد شهبازاده در دقیقه 89 و روی ارسال آندرانیک تیموریان وارد دروازه تراکتورسازی کرد.

با کسب این نتیجه نفت تهران با هدایت علی دایی به قهرمانی جام حذفی رسید که با این حساب سرمربی این تیم تهرانی سومین قهرمانی خود را در جام حذفی کسب کرد. دایی پیش از این دو بار با پرسپولیس قهرمانی جام حذفی را تجربه کرده بود.

ضمن اینکه در دقیقه 28 این دیدار میلاد فراهانی، دروازه‌بان نفت پنالتی محمد ایران‌پوریان را مهار کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
35 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
صبوری از اردبیل

زنده باددددددددددددددددددددددددددددددد

mahdi

اقای دایی اسطوره ایرانی پرسپولیس
ما پرسپولیسی ها بهت افتخار میکنیم و دعاگویت هستیم برای مدعی شدن دوباره در لیگ برتر
هفدهم. مطمئنا سایپا را هم دگرگون خواهی کرد. سرمربی با شعور یعنی همین نه اون کچل قلقلی که همه اش کنار خط داره بازیکنان تیمش رو تو زمین هل میده اینور و اونور.با اون ادا و اتفارهای زننده اش.

فقط پرسپولیس

تبریک به علی دایی عزیز و با غیرت. خوشحالم که دست سوراختور و کیسه و هوادارای بی فرهنگشون از جام کوتاه موند

قلبی به رنگ پرسپولیس

عاقبت مفت خوری ونامردی کردن در حق بقیه ی تیم ها همینه .خدا جای حقه.اشک های احمد کار خودشو کرد

من سرخ ترین دخترجهانم
من سرخ ترین دخترجهانم

تبررریککک ب اقای علی دایی
ولی خواهشا تو سوپرجام بشین سرجات

علی

تراکتور قهرمان خخخخ

علی

خوشم امد کفتار اجر لو ضایع شد

علی

خوشم امد این اجرلو کفتار ضایع شد

قلبی به رنگ پرسپولیس

بخدا بازی های لیگ ایران .بجز بازی تیم خودمون دیگه هیچ بازیش ارزش دیدن نداره همه ی تیم ها بکش زیرش بازی میکنند.فقط پسپولیسه که با برنامه تاکتیک تیم حریف را تو لونه خوش میکنه.امشب حالم از فوتبال دیدن بهم خورد

پرسپولیس جهانی

آقا من امشب ورزشگاه خرمشهر بودم عجب شبی بود سوراختوریا نود دقیقه میرقصیدن اخرش دقیقه 90 رفت خخخخخخ…. عشق است شهریار علی دایی

Dariush

الان تیمه کیسه جشن قهرمانی گرفته میگن شهباززاده گل زده.فردامیرن فدراسیون میگن نمیشه سرهم برا یه نایب قهرمانی لیگ و زننده گل فینال حذفی .ونایب قهرمانی مربی سابق کیسه (قندلی)یه جام بدید بما هم دست خالی نمونیم این فصل.

بهنام

متاسفانه هوادارای سوراختورسازی تبریز به شدت تحت تاثیر ترویج تاریخ دروغی تورک یا توران بقول خودشون در شبکه های جمهوری دیکتاتور آذربایجان هستن و مسعولین کشور هم در خواب خرگوشی بسر میبرن،علی دایی عزیز به عنوان 1آذری باغیرت این هشدار رو داد که عده ای در تبریز سعی دارن عقاید نژاد پرستانه فاشیستی رو بین مردم ترکزبان ایران رواج بدن و متاسفانه از جهل تاریخی 1عده آدم ناآگاه استفاده میکنن،کار بجایی رسیده عده ای ازون جماعت خودشون رو حتی ایرانی نمیدونن و به ایران و ایرانی توهین میکنند،مسعولین خیلی زود باید جلوی گرفتن بازیکن سرباز و تخصیص بودجه دولتی به باشگاه تراکتور رو بگیرند چون سرباز ایران باید برای ایرانیانی بازی کنه که به کشور و تاریخ خودشون افتخارکنند نه بیگانه پرستان،از مسعولین خواهش میکنم رسیدگی کنند

afshin

دمت گرم واقعا منطقی و درست گفتی من اصالتا تبریزی هستم و بیزارم از این نوع تفکرایی ک بوی لجن میده ما هممون زیر پرچم ایرانیم خیلی رژیم اومده و رفته ولی ایران تا ابد پا برجاست

فرزاد

تبریک به سلطان علی دایی عزیز

آنتی کیسه

تبریک به تیم نفت که قهرمانی رو از سوراختور گرفت

GreeN

علی دایی اسطوره فوتبال ایران در 11سال 4 تا جام قهرمانی گرفت
86قهرمانی لیگ با سایپا
89قهرمانی جام حذفی با پرسپولیس
90قهرمانی جام حذفی با پرسپولیس
96 قهرمانی جام حذفی با نفت

هم به علی دایی تبریک میگیم هم به محسن آقای گل اولین جام قهرمانی رو در کسوت مربی گری @};-

زهرا6666

خوشحالم سوراختور جام نگرفت امسال
ادمین لطفا یه خبراز پرونده ژوزه بگیرین قبل از پایان لیگ هر روزدرموردش خبرمیدادن اما حالا…خدایی نکرده لیگ رو باامتیاز منفی شروع نکنیم!ماهوادارا نگرانیم لطفا خبر بدن چیکارمیکنن.ایشالا قبل ازشروع لیگ تمومش کنن این پرونده رو.

مهگل

حقشونه .زندگی دو تا جوون رو با کثافت کاری هاشون نابود کردن

حسین صا لح پور

تبریک به علی دایی اسطوره بزرگ پرسپولیس امسال هردو جام ایران رو خانواده بزرگ پرسپولیس کسب کردن و انشالله قهرمانی تیم محبوب مون در اسیا در ضمن خواستم از سایت بزرگ پرسپولیس نیوز بخاط طراحی قشنگ این سایت به عوامل این مجموعه تبریک و خسته نباشید بگم و یه خدا قوت جداگانه به ادمین عزیز

Ali

ایول!حال کردم سوراختوروکله مرغی جلوی اسطوره پرسپولیس زانوزدن

پسر پرسپولیس006

خخخخخخ چوب خدا صدا نداره مفت خوریه تراکتور کار دستش داد افرین به علی دایی و تیمش امسال در تسخیر پرسپولیسیاس لیگ برتر و جام حذفی و لیگ 1

amliali24

من میگم آه ما هواداران پرسپولیس تراکتور راگرفت درست زمانی که ما به احمدوامید نیاز داشتیم انها را بانامردی جذب کردن هیچ وقت اشکهای احمد هنگام جدایی ازپرسپولیس یادم نمیره انها هم در این قهرمانی سهیم بودن .هرکس قلب ماهواداران پرسپولیس رابشکند بداندتاوان پس میدهد

علیرضا

با عرض سلام و خسته نباشید.میخواستم بگم قبلا سایتتون خیلی عالی بود.اگه میشه همون طرح قبلی رو بزارید ممنون میشیم همه طرفدار های پرسپولیس.آرم باشگاه رو ستاره بزارید

محمدحسين زارع

بايد كمپين مخالفت با فدراسيون و تجمع اعتراضى تشكيل بديم
به خاطر قانون منع باشگاه هاى با پرونده باز در فيفا(پرسپوليس)
به على دايى تبريك ميگم ولى ما بايد نگران تيم خودمون باشيم

Ali

موافقم!بایداعتراضات روشروع کنیم

مصطفی پرسپولیسی

فایده ای نداره کسی نمیاد

من سرخ ترین دخترجهانم

منم موافقم

پیشتاز

آفرین به تیم نفت و آقای شهریار . سوراختور هر چی بخوره حقشه تا جوانان تیم های دیگه را با زرنگی و زیرآب زنی گمراه نکنه

۳-۱۰-۱۰

قهرمانی مبارک باد بر پرسپولیسیهای عزیز . بازهم سرخدلی متعصب بر کیسه پیروز شد

پرسپولیس5

خیلی برای نفت و آقای دایی خوشحالیم . ولی فینال به این مهمی هم باعث نشد کمی به ورزشگاه خرمشهر رسیدگی کنند ، چمن، نور ،و،،،، ضمنا پخش تلویزیونی اش هم ضعیف و حد اقلی بود.

Hadi

ماشالله سلطااااان علی دااااییییی.میخواااامت شهریار

محسن

ههههههههههههه

مجید

ایول! سوراختوریا حتی لیاقت این جام رو هم نداشتن

پرسپولیس کبیر

به سوراختور پخ رسید ، خخخخ