اگر ترابی رو حفظ می کردیم حتی با رفتن علیپور و امیری شانس قهرمانی می داشتیم!….امیدوارم رسن رو حفظ کنن….امسال قرار بود رامین رو بگیریم ترابی هم رفت پیش رامین!!!…
عشق است پرسپولیس
شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۲۲:۵۱
نمیخوام بدبین باشم ولی بزرگ ترین اشتباه کادرفنی جذب حامد لک بود. تو این ۴ سال قهرمانی بیرانوند یکی از عوامل اصلی قهرمانیمون بود و البته رادوی آماده که هر وقت بود، بردیم. امیدوارم رادو بازهم به روزای اوجش برگرده ولی آیا حامد لک بازیکنیه که بدون حاشیه رو نیمکت بشینه؟؟؟ کاش عجله نمیکردن و مظاهری رو جذب میکردن یا بهتر بود علیرضا حقیقی رو جذب میکردیم. حامد لک اصلا دروازه بان مطمئنی نیست. کاملا لرزان و استرسی دروازه بانی میکنه. امیدوارم من اشتباه کنم. هیچ تیمی بدون داشتن یه دروازه بان مطمئن قهرمان نمیشه
اگر ترابی رو حفظ می کردیم حتی با رفتن علیپور و امیری شانس قهرمانی می داشتیم!….امیدوارم رسن رو حفظ کنن….امسال قرار بود رامین رو بگیریم ترابی هم رفت پیش رامین!!!…
نمیخوام بدبین باشم ولی بزرگ ترین اشتباه کادرفنی جذب حامد لک بود. تو این ۴ سال قهرمانی بیرانوند یکی از عوامل اصلی قهرمانیمون بود و البته رادوی آماده که هر وقت بود، بردیم. امیدوارم رادو بازهم به روزای اوجش برگرده ولی آیا حامد لک بازیکنیه که بدون حاشیه رو نیمکت بشینه؟؟؟ کاش عجله نمیکردن و مظاهری رو جذب میکردن یا بهتر بود علیرضا حقیقی رو جذب میکردیم. حامد لک اصلا دروازه بان مطمئنی نیست. کاملا لرزان و استرسی دروازه بانی میکنه. امیدوارم من اشتباه کنم. هیچ تیمی بدون داشتن یه دروازه بان مطمئن قهرمان نمیشه