وحید هاشمیان عوام فریب دروغگو بود،،اونهایی که طرفداری هاشمیان رو میکردن یا کیسه کش بودن یا جاهل،،دقیق مثل درویش که پارسال آمد با مصاحبه تو تلویزیون اغلب طرفداران رو فریب داد،،و ما دیدیم که هاشمیان کلا هفت بازی انجام داد و ظعیفترین بازی و نتایج تاریخ پرسپولیس رو گرفت،ولی تا قرون آخر قراردادشو گرفت،
alis66
چهارشنبه ۷ آبان ۱۴۰۴ ۰۱:۲۵
متاسفانه درویش و هاشمیان دندانهای پرسپولیس کشیدن و با کنار گذاشتن وحید و دورسون و نخواستن صادق محرمی به دلیل اینکه سال قبل مصدوم بوده در صورتی که همین الان هم بهترینه و اینو بازی آخر تیمش نشون داد فراموش نکنیم علیپور هم فصل قبل پرسپولیس مصدوم بود ،ی هافبک کنار باکیچ،خط حمله یک فوروارد تاپ و با توجه به مصدومیت های گاه و بی گاه اونوروف یک وینگر خیلی خوب حتی دفاع چپ و راست هم الان تیم لنگ میزنه،متاسفانه بازیکنهای خیلی معمولی جذب پرسپولیس شدن که در حد همون تیمهای قبلشون هستن و نمیتونن کار درارن امثال کاظمیان،شکاری،فخریان،ابرقویی و حتی بیفوما،فقط 3 خرید استقلال با ما مقایسه کنید رستم،آسانی و منیر
حدادی هم راه درویش را ادامه میده این خطی هست که باید بروند چون دیگه ناراحتی رقبا را نمیخواهند با هفت قهرمانی پرسپولیس ببینند. دستوری فوتبال میکنند. سقف بودجه را اعلام و وقتی پرسپولیس نتوانست بازیکن بگیره آزاد اعلام کردند. چرا این مملکت اینگونه نامردی میکنه و نمیگذاره تیمها خودشون نتیجه بگیرند. هوادار پرسپولیس دو برابر دیگر تیم هاست تو کله اینها نمیره
وحید هاشمیان عوام فریب دروغگو بود،،اونهایی که طرفداری هاشمیان رو میکردن یا کیسه کش بودن یا جاهل،،دقیق مثل درویش که پارسال آمد با مصاحبه تو تلویزیون اغلب طرفداران رو فریب داد،،و ما دیدیم که هاشمیان کلا هفت بازی انجام داد و ظعیفترین بازی و نتایج تاریخ پرسپولیس رو گرفت،ولی تا قرون آخر قراردادشو گرفت،
متاسفانه درویش و هاشمیان دندانهای پرسپولیس کشیدن و با کنار گذاشتن وحید و دورسون و نخواستن صادق محرمی به دلیل اینکه سال قبل مصدوم بوده در صورتی که همین الان هم بهترینه و اینو بازی آخر تیمش نشون داد فراموش نکنیم علیپور هم فصل قبل پرسپولیس مصدوم بود ،ی هافبک کنار باکیچ،خط حمله یک فوروارد تاپ و با توجه به مصدومیت های گاه و بی گاه اونوروف یک وینگر خیلی خوب حتی دفاع چپ و راست هم الان تیم لنگ میزنه،متاسفانه بازیکنهای خیلی معمولی جذب پرسپولیس شدن که در حد همون تیمهای قبلشون هستن و نمیتونن کار درارن امثال کاظمیان،شکاری،فخریان،ابرقویی و حتی بیفوما،فقط 3 خرید استقلال با ما مقایسه کنید رستم،آسانی و منیر
حدادی هم راه درویش را ادامه میده این خطی هست که باید بروند چون دیگه ناراحتی رقبا را نمیخواهند با هفت قهرمانی پرسپولیس ببینند. دستوری فوتبال میکنند. سقف بودجه را اعلام و وقتی پرسپولیس نتوانست بازیکن بگیره آزاد اعلام کردند. چرا این مملکت اینگونه نامردی میکنه و نمیگذاره تیمها خودشون نتیجه بگیرند. هوادار پرسپولیس دو برابر دیگر تیم هاست تو کله اینها نمیره