انقدر به کریم باقری خرده نگیرین.. خودشم از اول گفت من نمیخوام سرمربی باشم چون خودش میدونه نمیتونه.. کریم باقری بعنوان یه بزرگتر حضورش توی تیم خوبه ولی بعنوان سرمربی نه. تقصیر درویشه که این بنده خداروهم خراب کرد
ناصرکرامتی
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۳ ۱۹:۱۱
روزنامه هوچی استقلالی کثیف،چراازتیم کاج حرف نمی زنندفقط،،،،،،خوری پرسپولیس،رومیکنند.مطمناعروسی توکوچه ماهم میاد،ازدسته سه خودتون بنویسید،مابرمیگردیم وصدررومیگیریم
انقدر به کریم باقری خرده نگیرین.. خودشم از اول گفت من نمیخوام سرمربی باشم چون خودش میدونه نمیتونه.. کریم باقری بعنوان یه بزرگتر حضورش توی تیم خوبه ولی بعنوان سرمربی نه. تقصیر درویشه که این بنده خداروهم خراب کرد
روزنامه هوچی استقلالی کثیف،چراازتیم کاج حرف نمی زنندفقط،،،،،،خوری پرسپولیس،رومیکنند.مطمناعروسی توکوچه ماهم میاد،ازدسته سه خودتون بنویسید،مابرمیگردیم وصدررومیگیریم