روزنامه ها

نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی 29 شهریور

نیم‌صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چاپ صبح کشور روی کیوسک‌های مطبوعاتی را ورق بزنید:

 

روزنامه گل

روزنامه خبر ورزشی

روزنامه ابرار ورزشی

روزنامه ایران ورزشی

روزنامه شوت ورزشی

روزنامه فرهیختگان ورزشی

روزنامه همشهری ورزشی

روزنامه فدراسیون فوتبال

روزنامه فوتبال بانوان

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
برهانی

ٱقای هاشمیان اینهمه سال توٱلمان چکار میکردی؟منه هوادارفهمیدم مشکل تیم از کجاست ولی تویی که اونهمه سال توبهترین تیمای ٱلمان بازی کردی ومدرک سرمربیگری گرفتی چطورنفهمیدی ایراد ناکامی های تیمت ازکجاست؟چرابازیکن وتوپست غیرتخصصی میزاری؟وحیدخان فاتحه ی تیم وخواندی رفت

نوید

درویش دست وحید رو بگیر و هرررری

آرش راد

آقای هاشمیان اعتراض هوادار به شما میدونی از کجاست زمانی که رقبا دوجین دوجین بازيکن می‌خریدن خارجی ما شاهد کنسل شدن گزینه های با رزومه از سمت شما بودیم همه گفتن تیم‌ بزرگی مثل پرسپولیس برای فرسایشی لیگ یا بقیه مسابقات با یه علیپور تنها به عنوان مهاجم تخصصی نمیتونه گفتیم خلاقیت و تغذیه خط حمله دو فصل کم شده هافبک بازیساز میخوایم سروش دیگه بازيکن ۹۰ دقیقه ای نیس گفتیم هافبک دفاعی جنگنده کنار باکیچ نیاز از سرلک بخاری در نمیاد شما واکنش تون نسبت به این حرفا چی بود از خریدها راضی هستم بازيکن گرون معرفی نکنید کدوم مربی از بازيکن با کیفیت بدش میاد؟ بله مربی بله قربانگو فقط درویش شمارو هم باخودش کشت!

اخراج درویش و هاشمیان

تنها کار درست اخراج درویش و هاشمیان و انتخاب اوسمار بعنوان مربی می باشد ولی اگر به هر دلیلی امکان جذب تا نیم فصل نباشد حسین عبدی با تجربه موفق در تیم ملی نوجوانان و جوانان وهمینطور کار بعنوان کمک اول در پرسپولیس گزینه مناسبی است تا این تیم پیر و بی انگیزه جون تازه بگیره و برخی بنجول ها مثل احمدزاده سرلک و سروش اخراج بشن

ahmad

باهزینه ۲۰۵ میلیون خرید جمال لوییس میتونید
بهترین مهاجم بخرید که الان از خریددفاع
واجبتره کلا اول خرید مهاجم بعد خریدهای دیگه

amir

چهار هفته است داریم خودمونو جر میدیم اسکواد تیم کامل نیست، بازیکن میخوایم، درویش بیشرف که به هیچ جاش نمیگیره حرف هوادارارو و اصلا هوادار و خواسته هوادار براش مهم نیست. اصلا کی برای هوادار ارزش قائل میشه و خواسته هوادار براش مهمه.

دوچرخه‌سواران

باید پاسخگو باشد موقعی از خرید مدیر عامل دفاع می‌کرد مردک احمق باید بخاطر خودت هم که شده از خرید های بنجل بگی مرتیکه خرفهم