ٱقای هاشمیان اینهمه سال توٱلمان چکار میکردی؟منه هوادارفهمیدم مشکل تیم از کجاست ولی تویی که اونهمه سال توبهترین تیمای ٱلمان بازی کردی ومدرک سرمربیگری گرفتی چطورنفهمیدی ایراد ناکامی های تیمت ازکجاست؟چرابازیکن وتوپست غیرتخصصی میزاری؟وحیدخان فاتحه ی تیم وخواندی رفت
نوید
شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۴ ۱۶:۱۳
درویش دست وحید رو بگیر و هرررری
آرش راد
شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۴ ۱۳:۵۷
آقای هاشمیان اعتراض هوادار به شما میدونی از کجاست زمانی که رقبا دوجین دوجین بازيکن میخریدن خارجی ما شاهد کنسل شدن گزینه های با رزومه از سمت شما بودیم همه گفتن تیم بزرگی مثل پرسپولیس برای فرسایشی لیگ یا بقیه مسابقات با یه علیپور تنها به عنوان مهاجم تخصصی نمیتونه گفتیم خلاقیت و تغذیه خط حمله دو فصل کم شده هافبک بازیساز میخوایم سروش دیگه بازيکن ۹۰ دقیقه ای نیس گفتیم هافبک دفاعی جنگنده کنار باکیچ نیاز از سرلک بخاری در نمیاد شما واکنش تون نسبت به این حرفا چی بود از خریدها راضی هستم بازيکن گرون معرفی نکنید کدوم مربی از بازيکن با کیفیت بدش میاد؟ بله مربی بله قربانگو فقط درویش شمارو هم باخودش کشت!
اخراج درویش و هاشمیان
شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۴ ۰۸:۳۹
تنها کار درست اخراج درویش و هاشمیان و انتخاب اوسمار بعنوان مربی می باشد ولی اگر به هر دلیلی امکان جذب تا نیم فصل نباشد حسین عبدی با تجربه موفق در تیم ملی نوجوانان و جوانان وهمینطور کار بعنوان کمک اول در پرسپولیس گزینه مناسبی است تا این تیم پیر و بی انگیزه جون تازه بگیره و برخی بنجول ها مثل احمدزاده سرلک و سروش اخراج بشن
ahmad
شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۴ ۰۶:۳۵
باهزینه ۲۰۵ میلیون خرید جمال لوییس میتونید
بهترین مهاجم بخرید که الان از خریددفاع
واجبتره کلا اول خرید مهاجم بعد خریدهای دیگه
amir
شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۴ ۰۲:۰۴
چهار هفته است داریم خودمونو جر میدیم اسکواد تیم کامل نیست، بازیکن میخوایم، درویش بیشرف که به هیچ جاش نمیگیره حرف هوادارارو و اصلا هوادار و خواسته هوادار براش مهم نیست. اصلا کی برای هوادار ارزش قائل میشه و خواسته هوادار براش مهمه.
دوچرخهسواران
شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۴ ۰۰:۵۳
باید پاسخگو باشد موقعی از خرید مدیر عامل دفاع میکرد مردک احمق باید بخاطر خودت هم که شده از خرید های بنجل بگی مرتیکه خرفهم
ٱقای هاشمیان اینهمه سال توٱلمان چکار میکردی؟منه هوادارفهمیدم مشکل تیم از کجاست ولی تویی که اونهمه سال توبهترین تیمای ٱلمان بازی کردی ومدرک سرمربیگری گرفتی چطورنفهمیدی ایراد ناکامی های تیمت ازکجاست؟چرابازیکن وتوپست غیرتخصصی میزاری؟وحیدخان فاتحه ی تیم وخواندی رفت
درویش دست وحید رو بگیر و هرررری
آقای هاشمیان اعتراض هوادار به شما میدونی از کجاست زمانی که رقبا دوجین دوجین بازيکن میخریدن خارجی ما شاهد کنسل شدن گزینه های با رزومه از سمت شما بودیم همه گفتن تیم بزرگی مثل پرسپولیس برای فرسایشی لیگ یا بقیه مسابقات با یه علیپور تنها به عنوان مهاجم تخصصی نمیتونه گفتیم خلاقیت و تغذیه خط حمله دو فصل کم شده هافبک بازیساز میخوایم سروش دیگه بازيکن ۹۰ دقیقه ای نیس گفتیم هافبک دفاعی جنگنده کنار باکیچ نیاز از سرلک بخاری در نمیاد شما واکنش تون نسبت به این حرفا چی بود از خریدها راضی هستم بازيکن گرون معرفی نکنید کدوم مربی از بازيکن با کیفیت بدش میاد؟ بله مربی بله قربانگو فقط درویش شمارو هم باخودش کشت!
تنها کار درست اخراج درویش و هاشمیان و انتخاب اوسمار بعنوان مربی می باشد ولی اگر به هر دلیلی امکان جذب تا نیم فصل نباشد حسین عبدی با تجربه موفق در تیم ملی نوجوانان و جوانان وهمینطور کار بعنوان کمک اول در پرسپولیس گزینه مناسبی است تا این تیم پیر و بی انگیزه جون تازه بگیره و برخی بنجول ها مثل احمدزاده سرلک و سروش اخراج بشن
باهزینه ۲۰۵ میلیون خرید جمال لوییس میتونید
بهترین مهاجم بخرید که الان از خریددفاع
واجبتره کلا اول خرید مهاجم بعد خریدهای دیگه
چهار هفته است داریم خودمونو جر میدیم اسکواد تیم کامل نیست، بازیکن میخوایم، درویش بیشرف که به هیچ جاش نمیگیره حرف هوادارارو و اصلا هوادار و خواسته هوادار براش مهم نیست. اصلا کی برای هوادار ارزش قائل میشه و خواسته هوادار براش مهمه.
باید پاسخگو باشد موقعی از خرید مدیر عامل دفاع میکرد مردک احمق باید بخاطر خودت هم که شده از خرید های بنجل بگی مرتیکه خرفهم