آقا پرسپولیس اینقدر خوبه و رو به پیشرفت هست که از الان همه ترسیدند و هر روز هجمه و حاشیه درست می کنند. بازیکنان و هواداران خیلی باید حواسشون جمع باشه بهانه دست پزشکیان و زنوزی ندند. الان هم عالیشاه را بهانه کردند. به قول برانکو دارن همه کار می کنند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند اما ما قهرمان خواهیم شد اما ما قهرمان خواهیم شد.
آقا پرسپولیس اینقدر خوبه و رو به پیشرفت هست که از الان همه ترسیدند و هر روز هجمه و حاشیه درست می کنند. بازیکنان و هواداران خیلی باید حواسشون جمع باشه بهانه دست پزشکیان و زنوزی ندند. الان هم عالیشاه را بهانه کردند. به قول برانکو دارن همه کار می کنند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند اما ما قهرمان خواهیم شد اما ما قهرمان خواهیم شد.
ان شاء الله