کیسه ها از الان بهانه جویی رو شروع کردن چون ترسیدن به خودشون، میخوان وقتی باختن بهانه داشته باشن، امروز فردا شروع میکنن داوری رو تحت فشار گذاشتن، دو روز دیگه ام میگن زمین کجه این کیسه های بدبخت
مسعود
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ ۰۰:۴۹
یه سؤال از کیسه کشای اسکول عقب مونده؟؟مگه پرسپولیس درخواست تعویق بازیو داده که فشاری شدین؟باید برید یقه سوارختور رو بگیرید
کیسه ها از الان بهانه جویی رو شروع کردن چون ترسیدن به خودشون، میخوان وقتی باختن بهانه داشته باشن، امروز فردا شروع میکنن داوری رو تحت فشار گذاشتن، دو روز دیگه ام میگن زمین کجه این کیسه های بدبخت
یه سؤال از کیسه کشای اسکول عقب مونده؟؟مگه پرسپولیس درخواست تعویق بازیو داده که فشاری شدین؟باید برید یقه سوارختور رو بگیرید