خیلی خوشحالم این حجم از سوزش رو میبینم .. تاوقتی پرسپولیس فاصلهاش با صدر زیاد بود همه لال بودن تا بردیم و اومدیم توی کورس مزخرفات و چرندیات شروعشد. کاش یکی به پیشکسوت ابله استقلال بگه تیم خودت دهم جدوله اصلا روت میشه زر بزنی..خب تیمای دیگه ببرن قهرمان شن.. تازه هنوز لیگ تموم نشده و هیچکس قهرمان نشده و اینهمه جنجال و بیانیه راه افتاده
خیلی خوشحالم این حجم از سوزش رو میبینم .. تاوقتی پرسپولیس فاصلهاش با صدر زیاد بود همه لال بودن تا بردیم و اومدیم توی کورس مزخرفات و چرندیات شروعشد. کاش یکی به پیشکسوت ابله استقلال بگه تیم خودت دهم جدوله اصلا روت میشه زر بزنی..خب تیمای دیگه ببرن قهرمان شن.. تازه هنوز لیگ تموم نشده و هیچکس قهرمان نشده و اینهمه جنجال و بیانیه راه افتاده
محمدنوری بافوری متوهم باز زرزر کرد،ناله کن کیسه کش ته جدولی