درویش آنقدر تن ما را نه ارزان. از پرسپولیس برو برو ودست از سر ما بردار.
دنیا فقط پرسپولیس مردمی
سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۴۴
آقای حزباوی با السد فسخ کرد پس بهترین موقع برای گرفتن یه مدافع هست اقدام کنید آقای درویش
نصیر
سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ۰۱:۵۲
اسنتقلال هر چی ستاره آینده دار بود رو خرید!!..خاک بر سر اون بانک و درویش کنن..حرفهای درویش چقدر خنده دار شده!! سقف قرار داد پایین تر بیاید!!!…راضی به ضرر بازیکنان نیستیم برن..!!!….چی زده؟!؟؟
درویش آنقدر تن ما را نه ارزان. از پرسپولیس برو برو ودست از سر ما بردار.
آقای حزباوی با السد فسخ کرد پس بهترین موقع برای گرفتن یه مدافع هست اقدام کنید آقای درویش
اسنتقلال هر چی ستاره آینده دار بود رو خرید!!..خاک بر سر اون بانک و درویش کنن..حرفهای درویش چقدر خنده دار شده!! سقف قرار داد پایین تر بیاید!!!…راضی به ضرر بازیکنان نیستیم برن..!!!….چی زده؟!؟؟