روزنامه ها

نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی 18 فروردین

نیم‌صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چاپ صبح کشور روی کیوسک‌های مطبوعاتی را ورق بزنید:

 

روزنامه گل

روزنامه خبر ورزشی

روزنامه ابرار ورزشی

روزنامه ایران ورزشی

روزنامه شوت ورزشی

روزنامه فرهیختگان ورزشی

روزنامه همشهری ورزشی

روزنامه فوتبال بانوان

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
شبنم

کنعانی زادگان اگرم بخواد جدا بشه میره تیمای عربی حاشیه خلیج فارس دیوانس مگه اینجا بازی کنه وقتی اونور پول بیشتر میدن اونم بدون دردسر و حاشیه

نصیر

تراکتور سپاهان و کیسه با چند ستاره پرسپولیس دوباره وارد مذاکره شدن..متاسفانه اخبار محرمانه دارن میگن که چند ستاره دیگه پرسپولیس هم آخر فصل میرن تراکتور یا استقلال و سپاهان…بهشون اعلام کردن سال آینده امکان افزایش سقف رو ندارن چون فدراسیون قراره استقلال رو قهرمان جام حذفی بکنه و بعد با تغییر قوانین سقف تیم های جام گرفته رو دو تا سه برابر بکنه..!!

مهدی

یکی یکی بقیه درو کردن رفت.امسال خون به دلمون کردی چند تا هوادار از دست دادیم.خدا لعنتت کنه ستاره های تیم یکی یکی مفت از دست دادی.بخدا این ۲تا بازی بعد عید اصلا نتونستم دلشو ندارم نگاه کنم.ای خدا چه تیمی بود پرسپولیس همه می ترسیدن.اما الان همه تیما دوست دارن مقابله پرسپولیس بازی کنن.سرمربی استقلال خوزستان قبل بازی گفت ما حتما با امتیاز از آزادی خارج میشیم.یعنی خاک عالم تو سر ما کنن این جور تیما همیشه نا امید بودن جلو پرسپولیس اما الان.تیمی که جلو شمش آذر و نساجی مس رفسنجان و استقلال خوزستان ببازه امتیاز از دست بده اصلا لایق قهرمانی نیست.خدا لعنتت کنه درویش دلمون خون کردی.امام حسین بزنه به کمرت.

مهدی

امسال هر چی جام بود از دست رفت.فقد به خاطر اشتباهات و خودخواه بودن درویش هست.درویشی که همه جا مصاحبه می‌کرد میگفت من تیمی بستم که ماشاالله تو هر پست ۳.۴ تا بازیکن دارم.کدوم تیم این طوری عمل کرده.به مصاحبه های اول فصلش نگاه کنید یه سرچ بزنید تموم حرفای درویش حاضر آمادست.دائم با غرور سرش بالا می گرفت،می‌گفت تیم تو هر پست ۳.۴تا بازیکن داره.اقاییکع تو هر پست ۴تا بازیکن هست یعنی نمی‌دونست دفاع چپ و راست و وینگر چپ و راست برای ذخیره جاشون بتونه پر کنه نداشتیم.فورواردم که بماند.الان کجاست چرا هیچ نشونی ازش نیست؟چرا نمیاد بگه دست پخت امسال من تیمی بستم و پختم که تموم جامها یکی یکی بقیه درو کردن رفت.

مالک زالی

سلام
مثل پارسال شروع شد
من خودم اذری زبان هستم
ولی نفرت دارم از چرک بازی تراکتور
متاسفم برای پریپولیس کبیر
که
درویش
بی عرضه مدیر عاملش هست
هر چی زیر ساخت قبلی بود این بشر رید توش
لعنت خدا به تو
امام حسین از کمرت بزنه

نصیر

یه جوری میگی تراکتور که مثلا استقلال و سپاهان فاسد نیستن! هنوز این تیم ها دارن بازیکن می گیرن و اصلا چیزی به نام سهمیه و سقف و…برای اینها مفهومی نداره…مشکل فراتر از درویش هست و اصولا حکومت دنبال محو پرسپولیس هست وگرنه ثروتمند ترین هلدینگ نفتی ایران رو نمی داد استقلال..