روزنامه ها

نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی 18 اسفند

نیم‌صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چاپ صبح کشور روی کیوسک‌های مطبوعاتی را ورق بزنید:

 

روزنامه گل

روزنامه خبر ورزشی

روزنامه خبر ورزشی

روزنامه ایران ورزشی

روزنامه شوت ورزشی

روزنامه فرهیختگان ورزشی

روزنامه فدراسیون فوتبال

روزنامه فوتبال بانوان

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید

علیرغم برد خوبی که بدست آوردیم ومهمتر نکته آن راه افتادن خط حمله تیم بود ولی دو نکته هنوز توی ذوق می‌زند یکی اینکه یارگیری در خط دفاع هنوز ضعیفه و بعضی بازیکن‌های تیم حریف تو یکی دو موقعیت ضربه سر خطرناک زدن و دیگه اینکه خط حمله تیم باوجود روز خوبی که سردار پشت سر گذاشت هنوز کم دقته و دو سه موقعیت خوب هدر رفت ‌چون اکثر تیم‌ها جلو پرسپولیس بسته بازی میکنن و ممکنه فرصت زیادی برا گلزنی ندن که باید دقت داشت و از تک و توک موقعیت‌ها استفاده کرد.

pouya

کت شلوارو نگاه ..اخه لوگو به این گندگی میزنن رو لباس …ابرومونو بردید نماینده ..

سید قاسم گالیکشی

من در عجبم از این روزنامه ی پست
این روزنامه های مفت خور کیسه پرست
تا بوده همین بوده و هست
که آبی بی ریشه زیر تیم من است

سید قاسم گالیکشی

تمام روزنامه های ورزشی مزدور کیسه هستند
پرسپولیس با النصر مساوی کرد به جای اینکه روی تیم کشورشان مانور بدهند کلی از النصر تعریف و تمجید کردند اما یکی از آستین مزدورها پیدا نشد که بگه تیم پرسپولیس شش بازیکن اصلیش مصدوم بود
اما تیم کیسه با خرشانسی مساوی گرفت با تمام بازیکناش، تیم کیسه رو به آسمان رساندند و شد آبروی ایران البته از در عقب
حالا بنده به تمام این روزنامه های کثیف میگم واسه دوشنبه و سه شنبه این تیتر را بزنند
تیم کیسه و سوراختور آبروی ایران را بردند

ناصرکرامتی

احسنت،بایدبخوابند،وازاین کارهای رامین رضاییان که بلدهست درتیم شله زردیادگرفته،وحالا هم که اومده درمرکزحاشیه درکاج،فقط جوادچکش روحم دارند،نتیجه بازی هم چهاربرصفر

alis66

امیدوارم خبر بازگشت صادق محرمی به پرسپولیس صحت داشته باشه،چون دفاع راست خیلی مشکل داریم فرشاد فرجی که اصلا دفاع راست نیست تا الآنم غیرت کرده و در حد توانش کمک کرده،ایوب هم که اصلا توانایی برداشتن مدافع مقابل نداره و سانتراش ضعیفه کار دفاعیشم تعریف نداره،این پست همیشه نقطه قوت پرسپولیس بوده،دانیال قبل تر رامین،ماهینی خود صادق محرمی ولی امسال متاسفانه اینجور نبوده

عشق است پرسپولیس

یکم انصاف داشته باشین. یه چیزی میگین. امسال سمت راست ما به مراتب بهتر از چپ بوده. فرشاد فرجی یکی از بهترینا بوده. ایوب میره و محرمی میاد ولی بازیای خوب فرجی هیچوقت از یاد نمیره. کلا فرجی دفاع راست بوده و یحیی آوردش وسط