تبریگ به همه سرخ دلان واقعی تیمی که بخواد قهرمان بشه باید اینجوری حمله کنه واقعا اوسمار حرف نداره تمام بازیکنا با تمام وجود بازی میکردن حتی دقیقه ۹۳ حمله می کرد تیم هاشمیان اصلا کاریزمای سرمربی شدن نداشت کیسه کش جماعت همش میگفتن حمایت کنید بمونه ولی کور خوندن داغ بردن دربی رو به دلشون حالا حالا میزاریم فقط حمایت نوبت حذف ترتر شده با اون منقاروند لجن پول پرست
تبریگ به همه سرخ دلان واقعی تیمی که بخواد قهرمان بشه باید اینجوری حمله کنه واقعا اوسمار حرف نداره تمام بازیکنا با تمام وجود بازی میکردن حتی دقیقه ۹۳ حمله می کرد تیم هاشمیان اصلا کاریزمای سرمربی شدن نداشت کیسه کش جماعت همش میگفتن حمایت کنید بمونه ولی کور خوندن داغ بردن دربی رو به دلشون حالا حالا میزاریم فقط حمایت نوبت حذف ترتر شده با اون منقاروند لجن پول پرست
بنظرمن هاشم باید در لیگ آزادگان مربیگری کنه و شایستگی لیگ برتر رو نداره حیف امتیازاتی کهپرسپولیس از دست داد
تاثیرات مربی هم رو بازی، هم بازیکن رو به وضوح دیدیم، ممنون اوسمار ک برگشتی، ممنون درویش که رفتی
عجب تیمی شدیم، به این میگن پرسپولیس واقعی، به این میگن یه مربی خوب و فهیم و باهوش.