یعنی از این بی اصل و نسب مزخرفتر داریم؟ انگل حال بهمزن عقده ای همون استقلال که معادل سرویس بهداشتیه لایق امثال توست.
ناشناس
یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۱۴
دوهفته از شکایت پرسپولیس و الومینیوم
از پرونده استقلال گذشته کمیته عنضباطی
و نظارت چرا خفه خون گرفتن ؟؟؟؟؟؟؟
بایکوت خبری لای جنجال خطیر جاکش و
اون چکش عفو خورده …..
چرا مسئولان پرسپولیس پیگیر نمیشن ؟؟؟
مرید
یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۳۸
طارمی ازپرتو به تیمهای عربی حاشیه خلیج فارس میاد،الکی بارسلوناو اینتر رو وسط نکشید
Mark
یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۰۲:۱۶
آقای بی اصل و نسب اگر منظورت علی آقا کریمی و مهدوی کیا وهاشمیان باشه که اول دهنتو آب بگیر و بعد به خودت اجازه حرف زدن بده. چکش انگشت هیچ کدومشون نیست و نخواهد بود . اینقدر نمال
یعنی از این بی اصل و نسب مزخرفتر داریم؟ انگل حال بهمزن عقده ای همون استقلال که معادل سرویس بهداشتیه لایق امثال توست.
دوهفته از شکایت پرسپولیس و الومینیوم
از پرونده استقلال گذشته کمیته عنضباطی
و نظارت چرا خفه خون گرفتن ؟؟؟؟؟؟؟
بایکوت خبری لای جنجال خطیر جاکش و
اون چکش عفو خورده …..
چرا مسئولان پرسپولیس پیگیر نمیشن ؟؟؟
طارمی ازپرتو به تیمهای عربی حاشیه خلیج فارس میاد،الکی بارسلوناو اینتر رو وسط نکشید
آقای بی اصل و نسب اگر منظورت علی آقا کریمی و مهدوی کیا وهاشمیان باشه که اول دهنتو آب بگیر و بعد به خودت اجازه حرف زدن بده. چکش انگشت هیچ کدومشون نیست و نخواهد بود . اینقدر نمال
کیسه کشی که منفی میدی از طرفدارای تیمی که اسطورش فرناز مجیدی عشق عرب باشه هیچ انتظاری نمیره. برو طویله خودت و به جفنگهای فتل منفی بده