آقای هاشمی نسب نمیخواد دلسوز کسی باشی میخوای یارگیری کنی که تنها نباشی شماهم مثل بیرانوند نمک نشناس و دلقکی از طریق همین هواداران و تیم بزرگ شناخته شدید بعد به همه چیز پشت کردید ول کن بابا حال به همزن…مگه ما فرآموش کردیم بیرانوند اینهمه مصاحبه کرد من عشقم پرسپولیسه، ایران فقط پرسپولیس، قرارداد دارم و جایی نمیرم ووووو هزاران دروغ دیگه لطفا نظر نده چراکه نظرت اصلا مهم نیست….
رسول پیرحیاتی
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ ۰۹:۰۴
مهدی هاشمی گدا یه نفر شبیه خودش پیدا کرده داره اراجيف میگه، میخواد با دلاروند ائتلاف تشکیل بده علیه پرسپولیس ، این بی اصل و نسب دلش واسه بیرانوند می سوزه اما چهل میلیون هوادار پرسپولیس رو نمی بینه ، کاملا کینه و دشمنی از کلام و رفتار کثیفش هویداست .
سرفراز عشقپولیس.
درویش حیا کن، پرسپولیس رو رها کن
آقای هاشمی نسب نمیخواد دلسوز کسی باشی میخوای یارگیری کنی که تنها نباشی شماهم مثل بیرانوند نمک نشناس و دلقکی از طریق همین هواداران و تیم بزرگ شناخته شدید بعد به همه چیز پشت کردید ول کن بابا حال به همزن…مگه ما فرآموش کردیم بیرانوند اینهمه مصاحبه کرد من عشقم پرسپولیسه، ایران فقط پرسپولیس، قرارداد دارم و جایی نمیرم ووووو هزاران دروغ دیگه لطفا نظر نده چراکه نظرت اصلا مهم نیست….
مهدی هاشمی گدا یه نفر شبیه خودش پیدا کرده داره اراجيف میگه، میخواد با دلاروند ائتلاف تشکیل بده علیه پرسپولیس ، این بی اصل و نسب دلش واسه بیرانوند می سوزه اما چهل میلیون هوادار پرسپولیس رو نمی بینه ، کاملا کینه و دشمنی از کلام و رفتار کثیفش هویداست .
سرفراز عشقپولیس.