لیگ قهرمانان آسیا

نگاهی آماری به دیدار پرسپولیس – الشرطه

آمارفنی AFC برای دیدار پرسپولیس و الشرطه عراق اعلام شد.

تیم پرسپولیس در ششمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ نخبگان امشب با نتیجه 2 بر یک الشرطه عراق را شکست داد. آمار این مسابقه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

مالکیت توپ
پرسپولیس: 63.8 درصد
الشرطه: 36.2 درصد

پاس
پرسپولیس: 467
الشرطه: 271

دقت پاس
پرسپولیس: 83.5 درصد
الشرطه: 74.2 درصد

شوت
پرسپولیس: 14
الشرطه: 8

شوت در چارچوب
پرسپولیس: 11
الشرطه: 3

کارت زرد
پرسپولیس: یک
الشرطه: یک

کرنرها
پرسپولیس: 5
الشرطه: یک

آفسایدها
پرسپولیس: 3
الشرطه: 2

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسی

والا تارتار هم ازش بهتره

پرسپولیسی

اخراج درویش دلال

سرخدل

فقط اخراج گاريدو و اون مهاجم خارجي ژوائو والسلام

قاسم

اگه بازی پرسپولیس رو نگاه نکنی هیچی از دست ندادی به خدا از اول بازی تا آخرش انگار داری سریال اوشین رو نگاه میکنی نه تکنیکی نه هیجانی ،بودن برنامه بدون کار خاصی ،این تیم هیچی نمیشه استقلال صعود میکنه والان هم داره بهتر میشه میترسم دربی برگشت هم ازش بخوریم اونا دارن پیشرفت میکنن ما هم عقب گرد،این تیم کلا رو اعصاب هست مخصوصا ژائو بی خاصیت،نیم فصل هم باید گاریدو بره وهم این بازیکنای مثل احمق زاده ژائو رفیعی ریگی صادقی ،خدا لعنتت کنه درویش با این مربی و بازیکن اوردنت

Perspolis_6

گاریدو اینو بدون که این برد شانسی رو با همت دو سه بازیکن گرفتیم….زودتر خودتو و چندتا بازیکن بدرد نخور را با خودت ببر….برین و دست از سر ما بر دارین.

farhad62

درود برهمه..

آقای گاریدو.اولین برد آسیاییتم گرفتی..الان میتونی با افتخار شرتو کم کنی….تمام بازیکنارو کردی کریم شیره ای..هر الاغی ببینه میفهمه که توی تمرینات فقط داری کار بدنی میکنی.کار تاکتیک هیچ .در حد صفر..مگه میخای تیم مستر المپیا شرکت کنی که فقط وزنه میزنن..انقدر بازیکنارو جابجا کردی خودتم دیگه گوه گیجه گرفتی…ایوبو فرستادی راست..امیری اومد چپ..علیپور رفت بیرون.اورونوف آخرای بازی رفت نوک..قشنگ ریدی

مهدی رضایی

آره وایسا بره با تارتار قطعا قهرمانِ جهان میشیم،حرفای جوگیرانه نزنید خداییش

farhad62

پسر جون از چیه این مربی باید حمایت کرد.کسی هم توقع نداره تارتار بیاد..این مردک فقط آنالیزور باید داشته باشه…خودش تنهایی مغز انسان کامل نداره..تمام تصمیماتش از روی شلواره

کیسه دسته ۳

بردیم
ولی گاریدو اینکاره نیست و به درد نمیخوره