شبکه اجتماعی

نورمحمدی: ممنون از همتون

پرسپولیس نیوز: علیرضا نورمحمدی بعد از برد پرسپولیس در مقابل الهلال در صفحه ی شخصی خودش نوشت:  

 

"ممنون از همتون هواداراي گل كه بزرگي پرسپوليسو بازم نشون دادايد دمت گرم داش محسن كه با درد هم پرسپوليسو تنها نميزاري"

 

 

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها