
شبکه اجتماعی
نورمحمدی: ممنون از همتون
پرسپولیس نیوز: علیرضا نورمحمدی بعد از برد پرسپولیس در مقابل الهلال در صفحه ی شخصی خودش نوشت:
"ممنون از همتون هواداراي گل كه بزرگي پرسپوليسو بازم نشون دادايد دمت گرم داش محسن كه با درد هم پرسپوليسو تنها نميزاري"



