اسلایدرداوری ها

نظر کارشناسان داوری درباره دیدار استقلال – استقلال خوزستان / گل استقلال آفساید بود پنالتی استقلال خوزستان گرفته نشد!

سه کارشناس داوری درباره دو صحنه مهم دیدار استقلال – استقلال خوزستان نظرات متفاوتی داشتند.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قضاوت امیرسامان سلطانی در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و استقلال خوزستان اظهار داشت: پیش از اینکه توپ در صحنه گل به مهرداد محمدی برسد، یک بازیکن استقلال که در شرایط آفساید قرار داشت، روی مدافع حریف تأثیر داشت که داور باید آفساید او را اعلام می‌کرد.

کارشناس داوری فوتبال ایران در مورد صحنه‌های مشکوک به پنالتی تصریح کرد: در برخورد مهرداد محمدی با طیبی در محوطه جریمه استقلال خوزستان، خطای پنالتی رخ نداد و شاهد شبیه‌سازی بودیم. بازیکنان استقلال در دقیقه 69 اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که ادامه بازی تصمیم درستی بود. توپ در دقایق آخر به دست مدافع استقلال خورد که پنالتی نبود.

همچنین هادی دزفولی، دیگر کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد تصمیمات داور دیدار استقلال – استقلال خوزستان، گفت: گل استقلال در شرایط سالم به ثمر رسید، اما شهامت لازم در میان داوران ما وجود ندارد. داور تا دقیقه پایانی اشتباه تأثیرگذاری نداشت، اما توپ در محوطه جریمه استقلال به دست مدافع این تیم برخورد کرد و باید به سود استقلال خوزستان پنالتی اعلام می‌شد.

وی برخلاف میرزابیگی، گل استقلال را درست خواند و خاطر نشان کرد: این گل در شرایط سالم به ثمر رسید. با این حال داوران مقابل تیم‌های بزرگ، کوتاهی می‌کنند. آنها می‌گویند حقوق داوران کم است؛ آیا اگر تغییری در دریافتی آنها حاصل شود، تغییری در داوری‌ها خواهیم دید؟ رئیس کمیته داوران نباید از داوران دفاع کند و نمی‌توان از این اشتباهات گذشت. حمایت غلط از داوری، ما را به قهقرا می‌برد.

علی میرزابیگی دیگر کارشناس داوری هم اعلام کرد که ایمان سلیمی در وضعیت آفساید قرار داشت و به دلیل دخالت در بازی حریف و تأثیر بر روی توانایی مدافع در دفع توپ، گل استقلال باید مردود اعلام می‌شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید رضا قوی بنیه

یادته نوشتم لازم نیست برای پنالتی بقول خودت عجیب سپاهان علیه استقلال بال بال بزنی، برای استقلال از این چیزا زیاد اتفاق می افتد

نعيم

آقاى افشاريان چرامحروم نميكنى؟!چرامصاحبه نميكنى؟!

محمدی گنبد

باز هم فیلم شروع شد؟ امتیازات معیشتی و جریانات پنالتی ها به نفع تیم کیسه و نادیده گرفته شدن پنالتی های رقبا!!!

پرسپولیس همیشه قهرمان

حالا ببین افشاریان مصاحبه می‌کنه و بقیه هم خففون میگیرن

بهمن نوری

داور بعضی از خطاها رو هم نمی‌گرفت تا مبادا استقلال گل بخوره. تکل روزبه چشمی رو هم خطا اعلام نکرد تا بهش کارت زرد نده. در مجموع هم ملوان و هم استقلال خوزستان رو با چاشنی شانس و با اشتباهات داوری بردن.
اگر همین هندی که در دقایق پایانی رخ داد، حریف انجام داده بود، کلی اعتراض میکردن که داور حق ما رو خورد.