اخبار لیگ برتر و حذفی

نشست هماهنگی دربی جام حذفی برگزار شد/ افزایش سهمیه حضور عکاسان برای دربی

نشست هماهنگی مدیران برای دربی جام جذفی برگزار شد.

نشست هماهنگی مدیران برای بازی دربی در چارچوب دیدارهای مرحله نیمه پایانی جام حذفی کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز سه شنبه از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به رریاست جواد خلیفه سلطان، ناظر مسابقه و ناظر سازمان لیکگ بر بازی، در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

در این نشست افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال و علیرضا اشرف مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم از طرف پرسپولیس، سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال، حیدر شکور، ناظر داوری، قدرت‌الله سیف ، مدیر مجموعه آزادی و نمایندگان دیگر نهادهای عامل برای برگزاری مسابقه حضور داشتند.

از تاکیدات در این جلسه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در جریان مسابقه بود که از آن جمله اعلام شد هر یک از تیم ها، ۸ سهمیه خواهند داشت که به همراهان آن‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد. تیم‌ها خواسته شد که عوامل‌شان با خود همراهی را به ورزشگاه نیاورند چون هیچ فردی بدود کارت مجوز ورود، نمی‌تواند به ورزشگاه وارد شود.

در جریان این جلسه، رنگ‌بندی لباس‌ها نیز هماهنگ شد. دو تیم پرسپولیس و استقلال یک دست سرخ و آبی وارد زمین می‌شود و دروازه‌بان‌ها نیز به ترتیب، سبز و مشکی می‌پوشند.

در نشست هماهنگی امروز سه شنبه مدیران برای دربی جام حذفی، اعلام شد با توجه به درخواست‌های رسانه‌ها و همچنین لزوم پوشش بیشتر دربی که مورد توجه بخش عظیم دوستداران فوتبال قراردارد. تعداد عکاسان برای این بازی افزایش می‌یابد و به ۲۰ نفر خواهد رسید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهران

درمورد دانیال اسماعیلی فر چند مورد و میخواستم بگم.. اینکه بازیکن دلش اگه واقعا با پرسپولیس باشه میاد پرسپولیس وگرنه اگه دلیل اومدن پول بیشتری که قراره ما بهش بدیم صدساله نیاد بهتره..
درضمن، بنظرم اینکه دوهفتس تمام رسانه ها میگفتن کار قرارداد اسماعیلی فرو پرسپولیس تموم شده، بازی رسانه ای مدیربرنامه هاس برای بالا بردن قیمتش بود.. وگرنه میشه دوهفته بلکه بیشتر ،مذاکره بشه و توافقم بشه و اهرم بره سپاهان؟؟! من دانیال و دوس داشتم اما بااین کارش از چشمم افتاد.. مث حسینی که برانکومیخواستو رفت سپاهان و افت کرد.. اینم بدونید افت خواهد کرد.. پوشیدن پیراهن پرسپولیس لیاقت میخواد.. هیچ نامی از نام پرسپولیس بالاتر نیست.. برا پرسپولیس و دفاع راست ما رامین و میخواستم که متاسفانه رف دخیل..
خدا امسال و بخیر کنه که بدجور نگرانم..
یاحق