
اخبار مدیران
نشست مدیر عامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۱۹ تهران
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز یکشنبه در جلسهای، با شهردار منطقه ۱۹ تهران دیدار و گفتگو کرد.
پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه به اتفاق؛ احد میرزایی نایب رئیس هیات مدیره و قاسم موسوی مشاور مدیرعامل در امور عمرانی، با حسین اخگرپور شهردار منطقه ۱۹ تهران و معاون اجتماعی شهردار منطقه، دیدار و گفتگو کردند.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در راستای رویکرد و برنامههای جدید باشگاه برای توجه بیشتر به توسعه زیر بنایی مجموعههای در اختیار، همچون؛ ورزشگاههای شهید کاظمی و شهدای گمنام، طی نشستی صمیمانه با مدیران شهرداری منطقه ۱۹ در خصوص زیرساختهای دو مجموعه فوقالذکر به تبادل نظر پرداختند.




نه به بانک شهر ورشکسته تیم بازیکن میخاد آقای حدادی نمیتونی یا علی به سلامت نیم فصل دوم بازیکن تیم میخاد در همه پست ها دفاع هافبک ومهاجم
این نشستها دردی رادوانمی کنه،تیم حداقل به دوهافبک سرعتی ودونده وجنگنده،یک مهاجم ششدانگ،یک دفاع هافبک راست ویک دفاع هافبک چپ خوب نیازداره،اگه بانک شهر نمی تونه هزینه های پرسپولیسو بده برای چی خودشو مثل بختک روی پرسپولیس انداخته،بذاره افراد ویاشرکتهای متمول صاحب صلاحیت پرسپولیس رابخرند……