لیگ قهرمانان آسیامقالات فوتبال

ناکامی سرمربی پرسپولیس در آسیا دو رقمی شد

تیم پرسپولیس در چهارمین دیدار خود در رقابت های لیگ نخبگان آسیا به تساوی یک بر یک رسید تا ناکامی گاریدو در رقابت‌های آسیایی دو رقمی شود.

تیم پرسپولیس امشب با نتیجه یک بر یک مقابل الغرافه قطر در رقابت های لیگ نخبگان آسیا متوقف شد تا گاریدو، سرمربی این تیم، بار دیگر در کسب برد در آسیا ناکام بماند.

کارلوس گاریدو پیش از این در تیم العین امارات ۶ بازی روی نیمکت این تیم اماراتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نشسته بود که حاصل آن ۴ شکست و دو تساوی بود و این سرمربی امیدوار بود تا با تیم پرسپولیس موفق شود طلسم ناکامی‌های خود را در رقابت‌های آسیایی بشکند.

گاریدو با تیم پرسپولیس نیز ۴ بازی در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا انجام داده که ۲ تساوی و ۲ شکست حاصل عملکردش بوده است. با تساوی امشب پرسپولیس مقابل الغرافه، ناکامی گاریدو برای برد در رقابت‌های آسیایی به عدد ۱۰ رسید و دو رقمی شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

فک میکنم مربی موفقی نمیشه تو پرسپولیس

م . ن

متاسفانه مخ گاریدو یخ بسته . هیچ انعطافی نداره. سوتی وحشتناک پیرمردها را وسط زمین نمیبینه یا درک نمیکنه

Russell

با این به جایی نمی‌رسیم

کمک آبی ویدئویی

آقا، این مربی اصلا هیچ تاکتیکی نداره. تمام تعویض هاش اشتباهه. همه تعویض هایی که میکنه اشتباهه. یه بازی آسیایی نشد ما با خیال راحت سرمون رو بذاریم روی بالش.

مهدی عاشق ارتش سرخ آسیا تیم پرسپولیس بزرگ

دوستان عزیز پرسپولسی لطف بفرماید
هشتک اخراج گاویدو واخراج خرویش را ترند کنید تو فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با گاویدو به جایی نمیرسیم گاویدو تاکتیک نداره فوتبال فوتبال علی اصغری و بکش زیرش بازی میکنه مثل نکومال و کیروش متاسفانه زحمات 10آقای برانکو و امپراطور بحیی که

فوتبال مالکانه و زیبای تبم پرسپولیس بود را گاویدو نابود کرده تو 12بازی تاکتیک مشخص نداره ترکیب را زیاد تعغیر میده گاویدو خرویش هم تقسیر داره با اسم سرمربی های بزرگ بازی کرد رفت‌
سرمربی اخراجی بدونه رزمه قوی اورده زنده با تیم پرسپولیس بزرگ ارتش سرخ آسیا باشکوه و ملیونها هوادار عاشق باغیرت وباتعصب عشقپولیسی❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

دوچرخه‌سواران

استقلال این همه بازیکن داره بازم میخواد بگیره سرمربی تراز اول هم آورده اما پرسپولیس چیه فقط نگاه و بخور بخور یه مهاجم تمام کننده نداریم یه بازیساز خوب نداریم توف تو ق بر پدرتون

دوچرخه‌سواران

گم شه بیرون 15 تا بازی انجام شده هنوز ترکیب نیومد دستش آخه پوفیوز خدابنده لو و سلمانی بزار داخل چیه این البرکثیف تو بازی سروش هم خیلی فرصت میده

FC Ki3 Tehran

تو این چهارتا بازی، چندبار پرسپولیس موفق بوده با این آقا؟ نمیشه هر سری ببازه، بگه ما خوب بازی کردیم. هر سری داره میبازه. این بابا حتی نمیدونه کامبک چیه اصلا؟ گل خوردی؟ فدای سرت. ولی باید پلن B باید داشته باشی که اونم الحمدلله نداری. آخه چرا؟ آلن راجرز اومد دمش گرم. پروین اومد دمش گرم. افشین قطبی اومد دمش گرم. علی دایی اومد دمش گرم. پروفسور برانکو اومد دمش گرم. کالدون اومد دمش گرم. آقا یحیی اومد دمش گرم. اوسمار اومد دمش گرم. آخه تو چرا اینجوری میکنیی داداش؟ بکش برو دیگه. هم اعصابت خورد میشه هم اعصاب هوادارا. دیگه هیچ هواداری نمی‌خواهد گاریدو تو پرسپولیس باشه.

Perspolis_6

گاریدو مربی با تمرکزی نیست و نمیتونه از قابلیت و پتانسیل تمام نفرات استفاده کنه….من فکر میکنم افرادی مثل براجعه سلمانی مهری میتونن کمک کننده باشند.

پرسپولیسی

خودمون رو گول نزنیم بااین تیم وبازیکنان هیچ مربی دیگه ای هم خیلی بهتر نتیجه نمی گیره،البته نیمکت نشین کردن خدابنده لو وسلمانی هم یک بی هنری است که گاریدو داره،ازاول هم مشخص بود تیمی که بازیکنان خوبشو ازدست بده وبازیکنان بنجل تمام شده به تیم برگردندوبازیکن یک نیمه ای سردسته باند بشه نتیجش میشه سینوسی،اگه بخوایم منطقی باشیم الان وضع تیمهاهم درلیگ خودمون وهم آسیاتغییر کرده ودیگه نمیشه با۱۴بازیکن کاری کرد،تیم هم باید بازیکنانش درتمام پستهاموثروکامل باشند وهم یک مربی منعطف وخوب داشته باشه

ناشناس

خوش به حال درویش و پروین