نقل و انتقالات پرسپولیس

نادری در باشگاه پرسپولیس حاضر شد/دفاع چپ سرخ‌ها می‌ماند؟

محمد نادری با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس پیگیر آخرین وضعیت خود در این باشگاه شد.

به نقل از فارس، محمد نادری عصر امروز برای پیگیری ادامه حضور خود در تیم پرسپولیس به ساختمان این باشگاه رفت.

قرارداد قرضی وی با پرسپولیس پس از پایان دیدار فینال جام حذفی به اتمام رسید و با توجه به درخواست یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد نادری، مسئولان پرسپولیس مذاکراتی را با باشگاه کورتریک بلژیک انجام داده اند تا این دفاع چپ یک سال دیگر هم در پرسپولیس بماند.

با وجود اینکه مدیربرنامه‌های نادری مذاکراث مثبتی را با باشگاه کورتریک برای ادامه حضور وی در پرسپولیس انجام داده اما تاکنون این موضوع قطعی نشده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها