اخبار بازیکنان

مچ پای نوراللهی وَرَم کرد

مچ پای هافبک تیم پرسپولیس به دلیل ضربه شدیدی که در بازی با سایپا دریافت، دچار تورم شده است.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، احمد نوراللهی در جریان بازی شب گذشته مقابل سایپا در نیمه دوم به شدت از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد، به طوری که لنگ لنگان ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

مچ پای نوراللهی به دلیل ضربه شدیدی که از سوی بازیکن سایپا خورد ورم کرده و پزشکان پرسپولیس در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر این بازیکن را به شرایط ایده‌آل برسانند.

قرار است در تمرین امروز معاینات دقیق‌تری روی پای نوراللهی انجام شود تا وضعیت او در آستانه بازی با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید عاشق پرسپولیس

آقای گل محمدی این نشانه بی تدبیری شماست اگه میخواستی سفت بازی کنی جلو ذوب و گل گهر سفت بازی میکردی نه تو بازیه آخر که تا دربی ۵ روز فاصلست. چیو میخواستی ثابت کنی. احمد مهره کلیدی بود

سروش

بعد از نتیجه۲بر۰ دقیقه۷۰ باید امیری،بشار و نورالهی رو تعویض میکرد
اونقدر صبر کرد تا این اتفاق افتاد
خداکنه به دربی برسه واگرنه مقصر کادر فنی ست که زودتر مهره های کلیدی تیم رو زودتر تعویض نکرده

عباس چنانی

احمدجرارد ان شالله برسه،کاش یحیی زودتر تعویضش میکرد.

عباس چنانی

ان شالله مشکلی نداشته باشه به بازی با کیسه برسه.

علی 64

خداکنه به دربی برسه