اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

مهری رسما با پرسپولیس فسخ کرد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

بنا بر اعلام باشگاه پرسپولیس، سعید مهری پس از توافق با مدیران باشگاه، قرارداد خود را فسخ و به صورت رسمی از جمع سرخپوشان جدا شد.

باشگاه پرسپولیس جهت راضی کردن سعید مهری برای فسخ قرارداد مبلغی به این بازیکن پرداخت خواهد کرد. مهری نیز مانند دورسون یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس همیشه قهرمان

چرا باید پولم بدین بعد حتی برای ابرقویی پول بدین!!! غیر از دلالیسم پاسخ بهتری ندارم

مهران پرسپولیسی

به سلامت موفق باشی ولی با این تعداد بازیت یه پنالتی خوبی گرفتی برامون خود بازیکن یک ماهه میخواسته بره فسخش نمیکنند تا الان با پول گرفتن از باشگاه جدا بشد ای خدا چقدر این درویش بیشعوره

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

هافبک نداشتیم، الان بدتر شد، باشگاه نیست که تیمارستانه

امید

اینه اگه خوب نبود چرا پارسال اسد بیگی رو دادید رفت

هادی

پول دلالی

احمد پرسپولیسی

بگو درویش خائن نامرد چجوری یحیی گل محمدی را با اون سبک بازی هجومی و رزومه قوی و قهرمانی سه گانه،اخراجش کردی
بعد هاشمیان را بدون هیچ رزومه ای آوردی
خدا ازت نگذره درویش

آرش

سروش امیری احمد زاده تمام شده اند این که بهتر بود حیف شد

Mey Sam

چرا اون زمان که نامه درخواست فسخ داده بود رایگان فسخ نکردین ؟ رضایت نامه میخواستید در حالیکه سایر باشگاه‌ها هم عقل دارن میدونستن آخرش مازاد میشه و رایگان جذبش میکنن

فرحانی

باسپاس . اگر نظر بنده را سانسور نمیکنید . آقای سعید مهری بازیکن خوبی است . چرا هافبک بازیساز را درویش گذاشت کنار .لابد سر از تیم دیگری دربیاید و حسرت بخورن هوادارها
——–
استقلالی نبودی چند سال پیش؟ راستشو بگو

متین

به نظرم میشد باهاش کنار اومد بازیکن خوبی بود بی حاشیه باشخصیت

نصیر

بازیکن بدی نبود…تیم اصلا هافبک بازیساز نداره..سروش و امیری عملا تمام شده هستن