اخبار هواداران پرسپولیسمصاحبه ها

مهدی: هنوز ابلاغی برای حضور هواداران دریافت نکرده‌ایم

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: هنوز ابلاغی برای حضور هواداران در ورزشگاه‌های فوتبال دریافت نکرده‌ایم.

چند روزی است که بحث بازگشت هواداران فوتبال به ورزشگاه‌ها مطرح می‌شود اما هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

سهیل مهدی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با ایرنا در مورد شایعه حضور هواداران در ورزشگاه‌ها از هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هنوز ابلاغی در این باره دریافت نکردیم و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد بازی‌ها طبق روال قبل برگزار می‌شود.

وی در واکنش به صحبت‌هایی که مبنی بر بازگشت هواداران مطرح می‌شود، افزود: قرار بود که ۱۵ آذر به بعد ابلاغ جدید به ما می‌رسد اما این در خبرها چرخید و به نوعی تحریف شد. این حرف چرخید و بحثی در مورد حضور هواداران مطرح نبود.

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغ جدید به ما نشود بازی‌ها طبق روال قبل و بدون هوادار برگزار خواهد شد.

مهدی تاکید کرد: اگر حضور هواداران ابلاغ شود، همراه با اصول ابلاغ خواهد شد و باید دید که کدام ورزشگاه شرایط حضور هواداران را دارند.

مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال طی در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذرماه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
داریوش

ازهفته‌دیگه‌که‌کیسه‌میزبانه‌مشگل‌حل‌میشه.بارها‌گفتم‌امسال‌کمربستن‌پرسپولیس‌قهرمان‌نشه.ولی‌قاله‌‌حضرت‌برانکوکیسه‌شخصیت‌قهرمانی‌نداره.ماهم‌نباشیم‌این‌بی‌شخصیتها‌قهرمان‌نمیشن.حالاسنگ‌بندازجناب‌وزیر