اخبار اصلیشبکه اجتماعی

مهدی طارمی خطاب به هوداران: طبیعی است به خاطر بدنسازی ناآماده باشم / دوباره آقای گل می شوم

پرسپولیس نیوز : آقای گل دو فصل تیم فوتبال پرسپولیس پس از مسابقه با فولاد مطلبی خطاب به هواداران منتشر کرد.

مهدی طارمی در صفحه شخصی خود نوشت: سلام خدمت هواداران ارتش سرخ 🌹🌹
من مثل این دو سال دوباره اقاى گل خواهم شد ولى یکم زمان نیاز دارم که دوباره به مرز امادگى برسم شاید چند تا بازى اول مشکل داشته باشم واسه گل زنى و این طبیعیه چون بدنسازى نداشتم ❤️❤️
اینایى که فحاشى میکنن تو این دوسال هم بودن و خواهند بود چون من نمیتونم ۴٠ میلیون ادم رو راضى نگه دارم و اونا به فحاشیاشون ادامه بدهند منم به وقتش با گل هام جواب محبت شما و اونا رو هم خواهم داد 🙏🏻🙏🏻
به هر حال همه ۴٠ میلیون هوادار باشگاه رو من دوست دارم چون همه زیر پرچم پرسپولیسیم هر چند همه منو دوست ندارند

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
46 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سیدمحسن موسوی

اقایی گل دوست دارم

علی اصغر سیف الهی

سلام پسرخوب با اینکه خیلی دوست دارم ولی بعضی وقتها حرفهایی میزنی که آدم رو تو فکرمیبری ببینم مگه تو بدنسازی کردی که میگی بعدازبدن سازی آدم اینجوری میشه من این رفتارها وکردارهای تورومیزارم روی جوونیت امیدوارم که این جوونی کاردستت نده/

mahdi

اقا مهدی همه مون دوستت داریم. اونایی هم که کامنت های بد میذارن استقلالی اند مطمئن باش. از ادمین هم خواهش می کنیم اون کامنت ها را تو سایت نذاره چون باعث تضعیف روحیه
مهدی میشه. مطمئنا با بازی سازی مهندس و رسن و فضا سازی منشا امسال هم مهدی عزیز
اقای گل خواهد شد شک نکنید.

پرسپولیسیه صدآتیشه

مهدی جان همه ی ما هوادار های پرسپولیس دوست داریم و هممون برات دعا میکنیم که دوباره که آقای گل بشی.

پرسپولیسیه صدآتیشه

انشاالله که دوباره آقای میشی مهدی جان.

شیشتقلال

تا وختی تو راه بیفتی پادوانی هم از تو بیشتر گل می‌زنه….بهت گفتیم هی ناز نکن برگرد گوش نکردی حالام نتیجشو ببین….من طرفدارت بودم ولی از وختی برامون حاشیه سازی کردی ازت بدم میاد….

amirali24

ماهواداران پرسپولیس قدردان زحمات اقای گلمون هستیم امسال هم به امید خدااقای گل میشی ومیدرخشی

Tah272

من اینو میگم شمام منفی میدید اما یادتون باشه حرفمو,،رفتار الان طارمی مثل رفتار فصل پیش رضاییان،،رضاییان ۴سال قرارداد داشت بی انضباطی کرد که بتونه قرار دادشو بپیچون چون میدونست برانکو به این قضیه حساسه و اینجوری میتونه ازاد شه و بره هرجا میخواد،طارمیم این روال رو انجام میده که نیم فصل یا زودتر بره…
این وسط مسلمان چی میگه نمیدونم،یادش رفته نابود شده بود انقد بد شده بود که تیمای لیگ برتری نمیخواستنش…

سعید

ادمین تورو خدا فقط این یکی رو بچاب .!!!!هواداران عزیز پرسپولیس ما همیشه تو کری ها میگیم ما چهل ملیون نفریم .وارتش سرخ.اما همه در حد حرف هستیم.درسته تیم ماله دولت یا باید خصوصیکنه یا پول بده اما به هر دلیلی که بی انصافی هم هس این کار ها رو نمیکنه.اما پرسپولیس الان فقط هوادار رو داره اگه دوملیون نفر نفری ده هزار بریزن حساب باشگاه همه چی حل میشه.درست.وضع مالی همه بده اما وجدانن میشه ده تومن رو ریخت.تو اروپا مردم واسه دیدن بازی از تلوزیون پول میدن حساب کنین ماهم این پول رو دادیم.طاهری خیلی تنهاس این رو تو برنامه دیروز میشد فهمید.به قول صمد ابراهیمی وکیل طارمی اینطور پیش بره یه خاطره و حسرت از پرسپولیس میمونه.ادمین تورو خدا ابنو بچاپ .دیگه نظر نمیدم

هوادار

آقایان طارمی و مسلمان لطفا بشتر فکر کنید و مشکلات مدیریت تیم را هم در نظر بگیرند. اجازه بدهید این پرونده کثیف مانوئل ژوزه تمام شود بعدش اگر باشگاه به فکر شما نبود هر گلگیی داشتید بزنید. ولی به این فکر کنید که دشمنان شما خیلی دوست دارند که تیم وارد حاشیه بشود, چون به این باور رسیده اند که در زمین حریف شما نخواهند بود. پس خیلی خیلی هوشمندانه رفتار کنید. متشکرم.

پيام

من نمیدونم چجوری اون توپو نزدی
دلیلتم اینه تیم برده؟مرد حسابی ٢ سال انقد گل نزدی ک نگم برات
علیپور رفت بیرون تازه بازی خاستی کنی
من یکی یه نفر هرچی خوب بازی کنه ولی انگیزه نداشته باشه نمیخام تو تیمم بازی کنه
به امید زوج علیپور منشا

سعید

آقایه طارمی دمت گرم ما از شما اقایه گلی نمی خوایم فقط جان مادرت حاشیه نساز یکم صبر کن مطمعن باش به پولت میرسی

م

منشا که بیاد دیگه جایی نداری تو ترکیب علیپورم که خیلی آمادس

خورشید

مهدی آقای گل طرفدارای پرسپولیس شما رو خیلی دوست دارند.
اگر هم مشکلی هست کمی حاشیه سازی شما و نگرانی هوادار بخاطر از دست دادن شما هست.
موفق باشی پسر پرسپولیس.

پرسپولیس کبیر

انشالله دوباره آقای گل بشی ولی حاشیه هاتو بذار کنار

برو به نیمه نهایی

هوادار واقعی پرسپولیس اونیه که همه سختیها میاد ورزشگاه و با تمام وجود اقای طارمی و بقیه رو از جان و دل تشویق میکنه چون تلاش و موفقیتی که شما واسه پرسپولیس به ارمغان آوردید رو خوب یادمون هست پس به حرف ۴تا آدم الاف تو فضای مجازی که بیشترشون هم کیسه کشن توجه نکن و زود به آمادگی ۱۰۰درصد برسون خودت رو تا الاهلی رو انشالله به آتش بکشید و به اون هدف بزرگ که قهرمانی آسیا و انشالله کسب عنوان مرد سال آسیا توسط خودت هست برسیم بقیه موارد حاشیه‌ای همش حرف مفته هواداران عاشق تو بقیه بازیکنان هستن چون شما ها بعد از سالها غرور و افتخار رو به پرسپولیس برگردوندید

حمید

با سلام…فقط امیدوارم پرسپولیس از این قضیه ضرر نکنه و چیزی را که مطمئن هستم دوست آقای طارمی (مسلمان) متوجه باشه که زیر ذره بین هواداراست ببینیم داخل زمین بازی همانطور که دنبال آقای گلی تو هست به منشا هم پاس میده .فراموش نکنید اگه منشا خوب گلزنی کنه طارمی بواسطه رفتار غیر حرفه ای جایگاه ش را از دست میده وبه نوعی امسال که بحث جام جهانی در میان است و ترانسفر به تیمهای مطرح اروپایی بواسطه درخشش در جام جهانی هست با مشکل مواجه میشه پس شک نکنید دوست آقای طارمی (مسلمان)به اندازه ای که منشا در پرسپولیس قد بکشه تغذیه نخواهد شد تا بلکه دوباره طارمی بتونه به روزهای خوبش برگرده…برای ما هوادارا فقط پرسپولیس مهم است فقط امیدوارم منشا ودر نهایت پرسپولیس قربانی رفیق بازی طارمی و مسلمان نشود

رادين

خواهشا حرف هایی که بوی حاشیه می ده نزنید. خودزنی ممنوع. لطفاً

دلاور پرسپولیسی

همه باهم با تشویقامون توی ورزشگاه و حمایت هامون توی فضای مجازی چنان روحیه ای به بازیکنامون میدیم که همیشه روحیه قهرمانی داشته باشن .داش مهدی به امید هتریک آقای گلی .دعای ما هوادارا بدرقه ی راهتان خواهد بود.

شادگان عاشق قرمز

سلام
اقای طارمی شما وهرکه تا وقتی درخدمت تیم باشی برات دعا می کنیم ولی اگر بخواهی حاشیه درست کنی ،هرگز.
ما به خاطر پرسپولیس دوست داریم فقط.

شادگان عاشق قرمز

اقای ‌طارمی ما دیگه ازت انتظار ندا یم اقای گل بشی ،چون اساسا اقای گلی برای ما مهم قهرمانی مهم است حالا اگه هرکه اقای بشه برامون فرق نمی کنه ،

D f

آقا مهدی شرمندتم، وقتی توی تمرینات پیش فصل شرکت نمیکنی و از زیرش در میری نتیجش میشه بازی دیروزت!! توی اوج آمادگی چه گلی به سر تیم زدی که الان نزدی!! دوره پادشاهیت دیگه سر اومده، علیپور بی ادعا و بی حاشیه امسال بیشتر از تو گل میزنه،، شک نکن آقا مهدی. اون همه فرصت گل صددرصدی که تو خراب کردی، یه بچه هم اگه بود گلشون میکرد. شرمنده، دیگه نمیخوایم لذت بازیهای جذاب پرسپولیس و شیرینی برد با گل نزدن های تو خراب بشه. ما هم صبری داریم. سه فصل تحملت کردیم، ولی قبول کن دیگه نمیتونیم

محمد

دوستان در نظر بگیرید که مهدی پارسال هم در بدنسازیه تیم نبود و چند تا بازیه اولم کامل بازی نکرد و با اینحساب اقای گل شد . اگه مهدی مثل تمام رقیبهاش مثل شهباززاده و غیره اگه دوران بدنسازی با تیم بود اماده بود تازه اونوقت در شرایط مساوی با رقیبهاش برای اقای گلی میجنگید و این عادلانه بود و با امار بالاتری از رقیبهاش جلو میزد. با اینحال امسال هم اقای گله . خواهشا اونایی که اذیتش میکنن ولش کنن چون اون در اصل داره برای موفقیت تیم تلاش میکنه. ضمنا خود مهدی هم کاش مثل نیمار که بحث رفتنش از بارسلونا هست ولی دوران اماده سازی رو از دست نمیده چون چه بمونه چه بره باید با بدن اماده شروع کنه مهدی هم در ضمن بررسی و تلاش برای ترانسفر در همون حال هم در بدنسازی و اردوی تیم شرکت میکرد.

م

حالاببینیدباهمین منشاچیکارمیکنه چون این آدمی نیست که به کسی پاس بده پارسال یادتونه امیری بنده خداچی کشیدازدست این ولی منشامثل امیری نیست که بهش پاس ندی هیچی نگه.

poliseمنصور pers

نیاز نداشت بگی تو بودنت کافیه تمام زحماتی که داری واسه موفقیت تیم میکشی رو میبینیم و شکی ندارم که روباره اقای گل ایران و اسیا بشی

دختر پرسپولیسی

مطمئن باش آقا ی طارمی اینایی که فحاشی میکنن پرسپولیسی واقعی نیستن .فقط ازتون خواهش میکنم تیم تو حاشیه نبرید این تیم حیفه که بره تو حاشیه

محمدامینی

درجواب آقای گل تیممون ی حرف میزنم شما که میگی اس دق لال قراردادهای انجنانی بسته ما نه یکم فکر کن وجواب خودتابافکر بده کدوم اس دق لالی تمام پول قراردادش را گرفته این مشکل کل فوتبال ماست که دولتیه وتاخصوصی نشه همینه برو توفکر دیگه مثلا همون پسر محجوب ودوست داشتنی اوایل که اومدی چقدر مردم دوستت داشتن بخدا همون اس دق لالی ها حسرت داشتن چنین شخصیتی راتو تیمشون داشتن

سينا

تو جیب مارو نزن اقاى گلى پیشکش
الانم رفتى رفیق جمع کردى که بنویسن اقاى گل اصلى تویى بقیه الکى هستن؟؟؟؟
یعنى چى این حرفا؟؟؟
یعنى پاس به منشا داده نمیشه
چون نمیخوان از مهدى جونشون بیشتر گل بزنه

شهرام سیدنی

سلام به همه هوادارها تیم
اقا مهدی من ۶۷ سالم از بچکی عاشق پرسپولیسم با عزیز اصلی بچه محل بودم گل کوچیک میزدیم اینو گفتم بدونی خیلی ها اومدن رفتن اما پرسپولیس موند و خواهد موند این تیم سلطانها داشته هلی کوپتر داشته همون اقا کریم بیخ گوشت رو نیمکت همون محمود خان جلو چشمت همه اودن و رفتن اما بعضی ها چه رفتنی میتونی مثل اقا کریم شی میتونی مثل رضا حقیقی و صادقیان و شیث و ….. انتخاب با خودته اما مثل اینکه تو راهتو انتخاب کردی بازم وقت داری داداش این تیم جای منم منم نیست موفق باشی

فرزاد خنج

داداش مهدی پیداس اماده نیستی انگار انگیزه نداری مث قبل نمی دوی علاقه به موقعیت خلق کردن نداری ما دوسداریم مهدی همیشگی بشی حتی اگر از نظر روانشناسی اماده نیسی مسئولین تیم باید کمکت کنن باید بدونی و فک نکنی اینجور باشی تو تیم‌ملی جات محفظوه اشتباه نکن تو باید به خودت بیای و اینجور ادامه بدی شاید جام جهانی از دست بدی داداشم خوبم از هوادارا خواهش می‌کنم تمنا می‌کنم مهدی رو درک کنن و کمکش کنن برگرده به روزهای اوجش حمایت حمایت حمایت فقط

یا حق

امیر

مهدی جان ما هواداری پرسپولیس دوستت داریم هیچ وقت زحماتتو فراموش نمی کنیم تو باید امسال هم اقای گول شوی هم مرد آسیا. به کوری چشم ۶۶۶۶۶۶تایی ها.

قرمز کبیر

حاشیه نساز قول میدم همه دوست دارن اونایی هم که فحاشی کردن کار خوبی نکردن ولی هر چی بوده بخاطر حاشیه سازی تو و مسلمانه

رفیعی ،ایلام

امیدوارم هرچه سریعتر مشکل اسپانسر و پول حل شه ، مهدی طارمی ما دو فصله آقای گل میشه قراردادش هست ۹۵۰ استقلال بازیکن جذب کرده ۱میلیارد و ۶۰۰ از یه لحاظ حق دارن، از آقای طاهری میخوایم تکلیف سامانه و پول های ما هوادارا رو روشن کنه که پولمون به جای اینکه بره تو جیب بازیکنای استقلال بره جیب بازیکنای خودمون

پژمان

پسر خوب اگه بازی کنی و حاشیه درست نکنی و مثل. گذشته وقتی که تازه اومده بودی پرسپولیس مودب با شخصیت و ارام وسر بزیر باشی هیچ پرسپولیس واقعی بهت توهین نمیکنه این همه فرصت خراب کردی تو بازیها اما چون بی حاشیه و سر بزیر بودی کسی بد بهت نگفت ولی وقتی شروع کردی به رفتارهای دون شان خودتو پرسپولیس بدون اینکه بخام کار بعضی هوادارهای احساسی رو توجیه کنم شدی سیبل فحشو مرکز حاشیه رفتارت اصلاح کن مطمئن باش هوادار واقعی پرسپولیس قدرت رو خواهد دونست

عماد

اگه سیگارراازادنکنن هوادارکمتر هم میشه

عاشق پرسپولیس

اگه او فرم هم باشی هیچی نیستی بازیکنی که علیه باشگاه چنین حرفهای بزنه هیچ کوهی نیست

mamad

شاید اینایی که فوش دادن استقلالین خب
امروز تماشاگرا کم بودن بنظرم حالا که پول بلیت فروشی رو نمیدن باشگاه پس قیمتشو بیارن پایین
ساعت بازی برا اومدن استادیوم خوب نیست من دوستای کرجیم گفتن نمیان منم نیومدم چون تا برگردن خونه میشه یک شب نه مترو هست نه تاکسی باید دربست بگیرن ولی دلیل اصلیش مالیه اون بازیایی هم که زیاد میومدن پارسال چون طبقه دوم رایگان میشد
#۷۳۰* بهترین راه کمک مستقیم به باشگاه

مهران ا..

آقا مهدی گل همه دوست دارن اما همه پر طاقت نیستن. ی عده کم صبر و کم طاقت هستن.

Eli Perspolisi

آورین ツ
ما هم دوستت داااوووریم ❤✌ツ
❤❤❤❤❤❤

حسام

داش مهدی!میدونی پرسپولیس یه مهدی بزرگ داشت وداره که تاابد همه دوسش دارن؟میدونی چرا؟اون مهدی پرافتخارترین فوتبالیست ایرانیه که بیش از۱۰سال تو سطح اول بوندس لیگا بازی کرد ولی حتی یکبارهم برای پرسپولیس حاشیه درست نکرد..حتی وقتی یحیی اونو نیمکت نشین مطلق کرد.حتی وقتی سیاه مادرش تنش بود باهمون پیراهن سیاه رفت انزلی که کناربچه ها باشه…تو هم همون راهو برو میبینی که همه دوستت خواهندداشت…میدونی کدوم عشقو میگم؟
م ه د ی م ه د و ی ک ی ا

پرسپولیس کبیر

همه دوست داریم مهدی آقاااای گل

سپهر

مهدی عزیز ما همه هوادار همه ۴۰ میلیون دوست داریم تورو ولی بدون حاشیه چون که صاف و ساده ای وای چیز بهت نمیاد .ایشالاه همتون امسال موفق باشین

این قرمز منه عشق منه

ما دوست نداریم , ما عاشقتیم , ما عاشق پرسپولیس و بازیکنامونیم
فقط جون زنده هات و ارواح خاک مرده هات واسه خودت و به خصوص پرسپولیس حاشیه درست نکن
ما میدونیم حق و حقوتون عقب افتاده ولی داداش جان اقات دل هوادارارو نلرزون , امروز تو ورزشگاه یه بابایی دو سه تا پله پایین تر از ما نشسته بود معلول بود در حدی که زیر بغلاش رو میگرفتند تا حرکت کنه ولی با گلای پرسپولیس اینقدر شوق و ذوق میکرد که حد و حساب نداشت گل دوم و شجاع زد همه رو هوا بودن یه لحظه نگاه کردم دیدم داره سعی میکنه پاشه رو دوتا پاش که وایسته تشویق کنه , به روح خدا گریه ام بند نمیومد , رفتم بغلش کردم بوسیدمش گفتم به جون مادرم خیلی باغیرتی , به خاطر اینجور هوادارا هم که شده پرسپولیس باید همیشه ببره میفهمید همیشه برنده باشید , یا علی

assad

والا از کارهای خوبت که انجام دادی باید خیلی دوست دارم تو بلد نیستی گل بزنی تو زمین شلی

ONLY PERSPOLIS

داش مهدی بیشتر اونایی که فحاشی میکنن کیسه کشایی هستن که دارن عقده‌گشایی میکنن. من خودم خیلی وقتها بهت انتقاد کردم ولی هیچ‌موقع بهت فحش ندادم یعنی امکان نداره یه پرسپولیسیه وافعی به اقای گل تیمش فحش بده

حمید

زوج طارمی-منشا اگه رو فرم بیان و با هم هماهنگ بشن واقعا معرکه میشه. منشا تو همون چند دقیقه چند تا دریبل داد که من کیف کردم همون صحنه ای که با فرشاد فولادیا را ریخته بودن به هم را میگم یعنی عالی بود