نقل و انتقالات پرسپولیس

مهاجم کنگویی شرایط پرسپولیسی شدن ندارد

بن مالانگو جدیدترین گزینه باشگاه پرسپولیس شرایط بازی در فوتبال ایران را ندارد.

پس از منتفی شدن گزینه‌های مختلف، اخیراً بن مالانگو مهاجم اهل کنگو به باشگاه معرفی شد که هاشمیان نیز نظر مثبتی روی او داشت.

بن مالانگو، مهاجم ۳۱ ساله و ۱۸۵ سانتی‌متری، گزینه مورد نظر پرسپولیس بود. او سابقه بازی در تیم‌های مطرح اروپایی را ندارد و طی چند فصل اخیر در فوتبال امارات و قطر، برای تیم‌های الشارجه و قطر اس‌سی بازی کرده است.

با وجود اینکه مالانگو مشکلی برای حضور در ایران ندارد، اما به نظر می‌رسد قوانین نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر مانع از جذب او می‌شود. طبق مقررات، بازیکن خارجی باید یا در دو سال اخیر ملی‌پوش بوده باشد یا تیمش جزو شش تیم برتر لیگ کشورش قرار گرفته باشد؛ شرایطی که درباره مالانگو صدق نمی‌کند. به همین دلیل احتمال حضور او در پرسپولیس منتفی است.

حتی قرار بود یک جلسه ویدئوکنفرانسی میان این بازیکن، ایجنتش و نماینده باشگاه پرسپولیس یکشنبه شب برگزار شود، اما چنین نشد. حال باید منتظر ماند و دید مدیران پرسپولیس برای تقویت خط حمله چه بازیکنی را در نهایت جذب خواهند کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی

درویش جمع کن بساط دروغ و برو از پرسپولیس

نوید

درویش اجازه ش دست زنوزیه .

م . ن

پرده های نمایش جناب و درویش تمامی نداره

داود

مدیری که نمی تونه 4ماه دو تا بازیکن بگیره و وقتی میگیره مریض میندازن بهش شک نمیکنی برای نابودی اومده یا اصلا مدیریت نمیفهمه یا خودش دلاله ؟؟؟؟؟؟ خوب اگر من اشتباه میگم تو بگو چیه؟؟؟؟؟

آرش راد

فقط میشه شکر خدا کرد حساب کن تو بازاری که مهاجم آزاد مثل ابوبکر ، آلکاسر،نیانگ،….هستن بری مهاجم تیم رده شیش قطر بیاری واقعا اسمش دلالی درویش روزای اخر مدیریتت هم دست از دلالی برنمی‌داری فقط اونجا که نوشت هاشمیان نظر مثبتی روش داشت اون همه مهاجم درست یعنی تایید نکرد این تایید مرده هایلایت بازیش بیشتر تاسف واسه گل نکردن ضربه اخر بود بعد اگر واقعا کار در بیار بود تیمش شیشه نمیشد

آرش راد

فقط میشه شکر خدا کرد حساب کن تو بازاری که مهاجم آزاد مثل ابوبکر ، آلکاراز،نیانگ،….هستن بری مهاجم تیم رده شیش قطر بیاری واقعا اسمش دلالی درویش روزای اخر مدیریتت هم دست از دلالی برنمی‌داری فقط اونجا که نوشت هاشمیان نظر مثبتی روش داشت اون همه مهاجم درست یعنی تایید نکرد این تایید مرده هایلایت بازیش بیشتر تاسف واسه گل نکردن ضربه اخر بود بعد اگر واقعا کار در بیار بود تیمش شیشه نمیشد

متین

خدا راشکر
مالی نیست!

پرسپولیس اهورایی

درویش،حیا کن

پرسپولیس زلزله

حالا سوال اینجاست اینهمه بازیکن کیسه گرفته کدومشون ملی پوش بودن در دوسال قبل
آی تبعیض آی هفتایی

پرسپولیس بزرگ

عجب