نقل و انتقالات پرسپولیس

مهاجم پرسپولیس به سوپرلیگ ترکیه برگشت

مهاجم پرسپولیس راهی سوپرلیگ ترکیه شد و به تیم کوجیلی اسپور پیوست.

سردار دورسون مهاجم ترک‌تبار پرسپولیس پس از نیم‌فصل حضور در جمع سرخپوشان، با قراردادی رسمی به کوجیلی‌اسپور ترکیه پیوست. این انتقال برای دورسون فرصتی تازه به شمار می‌رود تا بار دیگر در لیگ کشورش به میدان برود.

دورسون در ژانویه فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و طی ۱۴ بازی برای این تیم موفق به زدن ۵ گل شد. پیش از آن، او در آلانیااسپور حضور داشت اما در ۱۵ مسابقه هیچ گلی به ثمر نرساند.

این مهاجم ۳۳ ساله در کارنامه خود سابقه حضور در تیم‌هایی چون فاتح کاراگومروک، دارمشتات آلمان، گرویتر فورث و البته فنرباغچه را دارد. بهترین دورانش در فوتبال آلمان و با پیراهن دارمشتات رقم خورد؛ جایی که طی سه فصل موفق شد در ۱۰۷ بازی، ۵۹ گل بزند و نامش را به عنوان یک مهاجم گلزن مطرح کند.

دورسون یک سال با پرسپولیس قرارداد داشت و باشگاه پرسپولیس ۴۰۰ هزار دلار به وی پرداخت کرد تا از لیست خارج شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Perspolis The Great

الان درویش نیم فصل پول رضایتنامه ش رو میده و دوباره به پرسپولیس میاره
انتظاری که از درویش و لشگری میره

پرسپولیس عشقه

خاک بر سرتون مهاجم به این خوبی با علیپور هماهنگ شده بود قرار دادش رو فسخ کردین حالا برید دنبال مهاجم بگردین دیونه ها

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

دوســــــــــــــــــتــــــــــان ۵۰ روزه که درویش دنبال بازیکنه ❗
.
(حمید مریخ) ایجنت کیسه عرض چند روز چند خارجی تاپ جذب کرده، حتی گفته شده
( ❗ خامس رودریگز ❗ ) هم میتونه بیاره اگه سهمیه سوخته کیسه اضافه بشه ❗

کامران

چرا به جای میلاد محمدی، احمدزاده رو دفاع چپ میگذاره!!!!!!

مجید همیشه قرمز

این هم دست پخت سرمربی گاگولی مثل هاشمیان هست که بهترین مهاجمت رو به امید مدیرعامل الدنگت رد کنی حالا بری دنبال رضا اسدی بیفتی. خدا وکیلی با مدیرعاملی این بیشرف الان ۳ ماه شد نتونست یه فوروارد خوب خارجی بگیره شدیم بساط خنده کیسه کش جماعت

پرسپولیسی

شما که توان جذب یه مهاجم ندارید مرض داشتید اینو رد کردید رفت !!! بخدا اگه بازیکن دیگه ای جذب کنیم، تا آخر فصل همینی که هستیم فقط امیدوارم بتونیم نتیجه بگیریم .

فرهاد

مالک بی لیاقت و مدیریت دلال! 
اسکواد ناقص! 
دو خارجی تراز جهانی!!

amir

برادر من، نعیم جان، برید مصاحبه امیر عابدینی رو ببینید متوجه میشید چی گفته، آقای عابدینی و اون کسی که داره ازش مصاحبه میگیره خودشون گفتن که احمدی مدیر عامل بانک شهر کیسه کش تیره، هم خودش هم برادر خانومش هم تمام خانوادش، برای همینم هست که درویش خائن رو ورش نمیداره میگه بهتر از درویش نداریم و داره علنا به تیم ضربه میزنه، خب اینا که به حرف ما هوادارا گوش نمیدن و حرف هوادار اصلا براشون مهم نیست خب لااقل اینجوری اعتراض خودمون رو خیلی جدی بهشون نشون میدیم و مجبورشون میکنیم به خواستمون توجه کنن، چون وقتی ببینن استادیوم خالیه و بلیتاشون رو دستشون مونده متوجه میشن قضیه جدیه، وگرنه هرچی رها کن حیا کن بگ

amir

اگه بقول خودتون هوادار صاحب تیم و باشگاه که درویش و احمدی و بانک شهر رو نمیخواد، هوادار به چه زبونی بگه که درویش بیشرف گمشو بیرون، ما کنسرسیوم بانکی رو نمیخوایم ، مگه هوادار صاحب اصلی باشگاه نیست به قول شما؟ یا فقط هر زمانی که به هوادار احتیاج دارید برای تبلیغات بانکتون هوادار صاحب اصلی باشگاه میشه و هر وقت که لازمش ندارید مثل مصاحبه احمدی میاید میگید ما بخاطر اعتراض یه عده هوادار ۱۶ یا ۱۷ ساله نمیایم مدیر عوض کنیم و نظر هوادار برامون مهم نیست، اگه بقول خودتون هوادار مالک اصلی باشگاه و نظر هوادار مهمه که باشگاه مارو هم مثل کیسه بدید به یه هلدینگ پولدار و یا بدید به بابک زنجانی.

نعیم

واقعاجای سواله بازیکن به این خوبیو فسخ کردن جاش بازیکنیم نگرفتن!!! معلوم نیست چه خبره درویشو احمدی یه جفت بی عرضه وخیانتکارن