فوتبال تهران

منوچهری و میثم حسینی قرارداد خود را با نفت تهران ثبت کردند

 دو بازیکن تیم استقلال با ثب قرارداد در هیئت فوتبال استان تهران رسما به عضویت نفت تهران در آمدند.

فارس، سید امین منوچهری و سید میثم حسینی دو بازیکن تیم استقلال پس از توافق با مسوولان باشگاه نفت تهران قرارداد خود را با این باشگاه ثبت کردند.

حسینی دو فصل پیش از تیم گسترش فولاد تبریز به استقلال پیوسته بود و منوچهری ابتدای فصل جاری از سایپا راهی استقلال شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها