نقل و انتقالات پرسپولیس

مغانلو در یک‌قدمی امضای قرارداد با پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس در جریان سفر به امارات با مهاجم ایرانی الاتحاد کلبا به توافق دست یافت.

با جدایی سعید مهری و سردار دورسون از تیم فوتبال پرسپولیس، یک جای خالی در لیست بزرگسالان این تیم خالی شد.

در همین خصوص شنیده می‌شود رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به امارات سفر کرده است، با مسئولان باشگاه الاتحاد کلبا و همین‌طور شهریار مغانلو مهاجم ایرانی این تیم به توافق رسیده و مغانلو در آستانه امضای قرارداد با سرخپوشان قرار دارد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس نزدیک به 40 روز قبل با مغانلو مذاکره کرده بود، اما در آن زمان توافقی حاصل نشد.

حالا و در شرایطی که زمان نقل و انتقالات در سال 24 امشب به پایان می‌رسد، مغانلو در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
22 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
م.س

دوریال بده آش به همین خیال باش.اینقدر باروان هوادار بازی نکنید

عباسی

بااحترام عرض می کنم که مغانلو بدردنمی خورد فقط برای گذشته پرسپولیس تاسف میخورم همین

Amosapour

چرا همه کارها رو میزاره دقیقه نود،،چطور درویش دزدی رو خوب بلدن و به فردا موکول نمیکنن دزدی رو،،،تا نیومده قرارداد نبسته نباید باور کرد،تجربه میگه،،در ضمن عزیزانم درویش نمیتونه مهاجمی بهتر از مغانلو جذب کنه،توقع نداشته باشید،،،مزدورانش بهش میگن درویش پرز ولی گوز درویش هست و انتظار مهاجم لول عالی نداشته باشید،

ناصرپرسپولیسی

چرته این کربلایی مون

اردلان

به همین راحتی یک سهمیه خارجی برای فصل آینده سوخت لعنت به تو رضا درویش بیاید منفی بزنید حرومزاده های دوزاری تف به ذات هر چی کیسه کش به همراه درویش فن

فقطپرسپولیس

مغانلو بگیرنگیرداره وعمرفوتبالش تمام شده،بهتره بجای مغانلو یک مهاجم خارجی خوب جذب کنید

مهران پرسپولیسی

تا ثانیه های آخر هوادار باید عزاب بکشد از دست شماها همین دورسون را نگه میداشتید یه مهاجم خارجی خوبم جلوش میزاشتید اونموقع خط حمله خیلی خوبی داشتیم حالا نمیشد سردار را رد نکنیم و مغانلو را هم میاوردیم بجاش احمدزاده را ردش میکردیم

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

یه خارجی می آوردین بهتر بود با اینکه شهریار هم نمیگم بده ولی تک به تک ها نمیتونه

پرسپولیسی

این عوضی فقط تحت فشار هوادار بازیکن میگیره.همین ثابت میکنه با اوادار روراست نیست

پرسپولیسی

چه گیری دادید به این آخه ؟!!! حتماً دلال قوی داره وگرنه بازیکن زیاد بود خیلی بهتر از این ،،،

محمد

خرید خیلی خوبیه اگر آماده باشه ی بازیکن سرزن مثل مغانلو تو فوتبال ما خوب جواب میده مخصوصا برای بازیهایی که گره میخوره وبازی مستقیم باید بکنیم

پسر شجاع

مغانلو اگه آماده باشه واقعا بازیکن خوبی هستش
ولی با اومدنش سیستم علی اصغری هم بیشتر و بیشتر قوت میگیره
سیستمی که تو این چن تا بازی خیلی خوب شاهدش بودیم

حسین

مهاجم خوبیه لطفا عزیزان آیه یأس نخونید

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

ساعت آخر نقل و انتقالات آقا رفته مذاکره، عقل نداری که خلاصی راحتی بخدا

mahdi

اشتباه بزرگ…
مهاجم ضعیفتر از دورسون

Perspolis The Great

کاری کنید مغانلو رو بعنوان بازیکن ازاد جذب کنید تا یک سهمیه لیگ برتری رو اختصاص بدیم به جذب محمد قربانی

هومان

لعنت به درویش که تا نخواد اخراج بشه خرج نمیکنه

علی صباغ

با اونهمه بازیکن خوب خارجی چرا ول کن شهریار نسیتید ؟بازیکن خوبیه ولی برای تک مهاجم بازی کردن مهاجم بهترو کاملتری لازمه.

تا ابد پرسپولیس

اشتباه پشت اشتباه کدام مغز فوتبال فهمی دورسون با مغانلو عوض میکنه اونم بازیکن به شدت افت کرده حداقل همین هزینه برای جذب یک مهاجم خارجی درست حسابی بکنید ای خدا کی این درویش لعنتی از این تیم گورش گم میکنه

Milad

به جای پول رضایت‌نامه اینو با پول خودش یه مهاجم شش دانگ خوب بیارین این عمر فوتبالیش تموم شده رفته

متین

مهاجم خوبیه

ahmad

خبرخوبیه امیدوارم انجام بشه