فوتبال تهران

معدنچی در پرسپولیس ماندنی شد

هافبک پرسپولیس که در لیست مازاد گل‌محمدی حضور داشت در این تیم ماند.

به گزاش تسنیم ؛ مهرزاد معدنچی که بعد از پایان نیم‌فصل اول در لیست مازاد گل‌محمدی قرار داشت در پرسپولیس ماندنی شد.
 
معدنچی به همراه کاظمیان، آقازمانی، اسماعیل‌زاده و قدمی در لیست مازاد گل‌محمدی بود اما در آخرین لحظات در پرسپولیس ماندگار شد. وی بعد از چند روز غیبت از امروز در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها