اخبار لیگ برتر و حذفیاخبار هواداران پرسپولیس

مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می شود.

به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
sampishro

اون دخترخانم صرفاواسه دیده شدن ومطرح شدن اینکاروکردیک کیسه کش ماده چشمش به چمنهای زمین میافته و رّم میکنه وازتوطویله میادبیرون همه چیزوجفتک مال میکنه باباچرامهدی فنونی زاده گذاشتیدنگهبان طویله اینکه همش سرش لاپاشه داره چرت نعشگی میزنه لااقل سیروس دین محمدی بذاریدمواظبت کنه ازطویلتون وبعدشم اون حسینی نسناس انگارمهدی ترابی سمتش شوت کرده شیرجه میره این هم طویله ای خودش چنامیچسبه انگارازدست داعش درش اورده
تازه ملت فهمیدن این گلرنسناسم عقده دیده شدن داره که اینطوریقه… پاره میکنه وعرعرکنان هم طویله ایش سمت هم نوعانشون میبره
حالااگرمابودیم ۳۰۰تهمت منکراتی بهمون میبستن اونوقت این بدهیبت نسناس یک بازی محرومش کردن

ننگ ابدی برپیشانی کریحتان بادکه تابلویی رنگارنگ ازننگ وبی ابرویی
جاویدبادنام وتاریخ مکتب بی بدیل اخلاق وشرافت وانسانیت پرسپولیس این فرزندخلف شاهین بلندپرواز
درودبرتک تک عاشقان وهواداران پرسپرسپولیس شادی وسربلندی ابدی حق بی چون وچرای شماعزبزانست گوارایتان باد

..hosein

کاری به تماشاگر بودن یا نبودن بازی پرسپولیس نداریم چون برای پرسپولیس فرقی نداره وهواداراش همه جا حضور دارند اما حرفم درمورد یک بام ودوهوای کمیته کیسه کش عنظباتی که مثلا درمورد اون بازیکن کیسه کش سپاهانی اومدن محرومیت رو تو بازی بعدی حذفی اجرا کردن ولی دیدن پرسپولیس با سپاهان بازی مهمی داره و به کیسه کشا کمک کنن گفتن دانیال فقط،باید از بازی بعدی لیگ محروم باشه ودرمورد این بازی آلمینیوم هم اگر کیسه کشا استفراغی بودن امکان نداشت محرومیت المینیوم رو بندازن تو لیگ بعد گوسفندان کیسه کش میان گریه وزاری میکنن که نمیخوان ما قهرمان بشیم !

نصیر

شک نکنید استقلال بازی داشت سه جلسه محرومش می کردن…و در این نشانه هاست برای آنها که می اندیشند