اخبار بازیکنان

مربی چادرملو از بازیکن پرسپولیس درخواست پیراهن کرد

علی علیپور پبراهنش را به مربی چادرملو هدیه داد.

پرسپولیس در دومین میزبانی خود در نیم‌فصل دوم، با تک‌گل ارزشمند امیرحسین محمودی از سد چادرملو گذشت و سه امتیاز مهم را گرفت.

پس از سوت پایان، صحنه‌ای جالب رقم خورد؛ یکی از اعضای کادر فنی چادرملو از علی علیپور مهاجم پرسپولیس درخواست پیراهن کرد و علیپور نیز با روی‌گشاده پیراهنش را به او هدیه داد و سپس راهی رختکن شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید

خصوصیت خوب گرا جنگنده بودن و باج ندادنشه، خصوصیتی که دفاع پرسپولیس خیلی بهش نیاز داره

فرامرز

حتما برده برای پسرش یا دخترش. تیم اول مردم پرسپولیسه بعد تیم دومشون سپاهان چادرملو و ..

یه پرسپولیسی متعصب

ابرقویی عملکردش تو دفاع خیلی خوب بود تقریبا همه دوئلا رو برد بجز یکی
سروش افتضاح باید عنایت زاده بیاد جاش
معامله گری همون چند دقیقه که اومد خوب بود . همه سر هارو زد و یه پاس خوب هم به سرگیف داد
گرا خوب بود ولی هنوز با تیم هماهنگ نیست
باکیچ افت کرده
محمدی هم دوتا بازیه بخاطر خستگی خوب نبوده
در کل از تیم راضی بودم بخصوص تو خط دفاع

بابی

بازم شروع شد ؟!!
چه مشکلی با سروش دارید شماها

امیر

توپ لو دادناش اونم به تعداد بسیار زیاد که همشونو ابرثویی جمع کرد

یه پرسپولیسی متعصب

داداش تو این بازی دوتا موقعیت خوب رو ازمون گرفت یکی تو نیمه اول که سه نفر کنارش بودند ولی نه پاسی داد و نه چیزی فقط توپو لو داد . یکیم تو نیمه دوم و بیشتر مواقع هم پاس رو به عقب میداد.
تو بازی با سپاهان و فجر و فولاد هم خوب نبود حالا بازی با سپاهان بازی یکم بهتر بود ولی افت شدیدی داشته