نقل و انتقالات پرسپولیس

مذاکره مجدد پرسپولیس با جهانبخش؟/ هافبک تیم ملی به ایران نمی‌آید!

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان قصدی برای حضور در فوتبال ایران ندارد و ماندن در اروپا را ترجیح می‌دهد.

پس از پایان زمان نقل‌و‌انتقالات فوتبال ایران و ناکامی پرسپولیس در جذب مهاجم، فشار هواداران روی این باشگاه به اوج خود رسیده است، تیمی که با جدایی سردار دورسون، حالا فقط علی علیپور را در خط حمله دارد و از این پس می‌تواند فقط به فکر جذب بازیکن آزاد باشد.

با توجه به اینکه علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی ایران بازیکن آزاد است، از روز گذشته شایعاتی پیرامون علاقه باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با این بازیکن مطرح شده است که پیگیری تسنیم نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد و در چند روز اخیر پیشنهادی از سوی پرسپولیس به دست این بازیکن نرسیده است.

علیرضا جهانبخش در این پنجره نقل‌و‌انتقالاتی چند پیشنهاد خارجی از تیم‌های مختلف داشت که همه آنها را تا این لحظه رد کرده و منتظر پیشنهاد بهتر از تیم‌های اروپایی است و همچنان قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سسس

ایکاش باشگاه یک نظرسنجی برای گرفتن بازیکنی مثل جهانبخش انجام بدهدحداکثر۱۰درصدهوادارباامدن وی راضی هستند.این خودش رااصلاایرانی نمیدونه پس بهتره بره گم بشه

سسس

اون کثافت ولجنی که بدنبال برگردوندن جهانبخش هست به هواداران معرفی کنین تاازخجالتش دربیایم وبهش بفهمانیم که تولیدات پوشیدن پیراهن پرسپولیس رانداری واین پیراهن برات خیلییییییی گشاده

پرسپولیس اصالت بزرگی

علیرضا تو اوجش هم بازیکن توان مند و خوبی نبود چه برسه ب الان که پیرمردیه اگه سراغ این میخاید برید چرا امیری کردین بیرون این یه پا ممد عمری و کاظمیان نمیشه بعدش ب دردمون نمیخوره تو پستش تا دلت بخواد وینگر داریم ما الان یه توپ پخش کن سرحال و باتجربه میخایم جا سروش باشه یه مهاجم شیش دنگ بعد نیم فصل بریم سراغ دفاع چپ و راست این همه خرید اشتباه درس نشده براتون اینا همه شایعه خود آقا وحید اجازه نمیده خیلی وسواسه وگرنه تا الان ده تا بازیکن گرفته بود از عمد موند لیگ آغاز شه تا بفهمه تو شرایط سخت لیگ کجاهای تیمش مشکل داره با این دوتا جا خالی پرش کنه به امید اومدن پیانیچ وسط پرسپولیس و یه مهاج تاپ

م.س

بابا این فوتبالش تموم شده

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

احمق جان ما مهاجم خارجی با کیفیت و ملی پوش میخواییم، این کیه دیگه ❗❗

نوید

پارسال نوکری زنوزی رو میکردی امسالم نوکری پول

ناصرپرسپولیسی

خاک تو سرت درویش .جهانبخش پیرکرد چیه آخه .یا یه مهاجم خارجی باکیفیت بگیر یاگم شو برو

داود

اخه چرا انقدر نفوذ دلالی تو پرسپولیس زیاد شده؟؟؟ این بازیکنه؟؟؟؟؟ درویش خدا لعنتت کنه چرا تو انقدر نمیفهمی؟؟؟ چرا انقدر دنبال دلالی هستی چرا انقدر دوستداری بهت بی احترامی بشه؟ بازیکنی که سر نخواستنش دعثاست را با ناز داری میاری؟ آقا این پیر مردها را نیار نیار این بیماران روانی را نیار این مریضها را نیار نمیفهمی گمشو بیرون

Amosapour

مرگ بر درویش و علی پروین و طرفداران جاهلشون،،بازی با اسم راه ننداز درویش بی خاصیت،گورتو گم کن از پرسپولیس بی شرف نالایق دزد دروغگو

Amosapour

درویش و دارودستش خسته نشدن از شایعه چ دروغ؟؟؟هوادار هم ساده است و فریب گوز درویش رو میخوره،بابا جهان بخش کجا بود،این یارو داره با اسمها بازی می‌کنه تا نالایقیتش فراموش بشه،موندم شما که آنقدر ساده هستید برای امثال درویش و فریبشون رو میخورید،چطور تو جامعه آنقدر گرگین و آدم عادی رو میدرین؟؟فریب بازی با اسم درویش رو نخورید،،میخواد نالایقیتش رو پشت اسمهای فضایی قایم کنه و فراموش

6قدیم

ای خداااااااا ببین کار پرسپولیس کبیر به کجا رسید که مدیران بی عرضه و خواب مونده میرن سراغ یک مهره سوخته و بی خاصیت، که اونم واسه ما ناز میکنه!!

Mey Sam

وحید امیری و دورسون رو رد کردند که یک مهاجم خارجی و رضا اسدی!! رو جذب کنن
سوال اینه که وحید امیری با یک پا از اسدی خسته بهتر نیست ؟ اگه دنبال مهاجم قد بلند سرزن هستید چرا دورسون رو با پرداخت غرامت مازاد کردید ؟
آقای درویش لطفاً روزهای آخر مدیریتت گند جدیدی نزن
آنقدر معطل کردید که مهلت نقل انتقالات تموم شد و گزینه ها محدود شدند به بازیکنان آزاد اما از بین مهاجمان آزاد هم هستند معدود مهاجمانی که بدرد بخورن اما مطمئنا بنجلترین گزینه نصیب ما خواهد شد به لطف درایت کربلایی

REZA

اقا همش دروغ و دلالی بیش نیست پرسپولیس را نابود کردن تراکتور سپاهان و استقلال بی سر و صدا بازیکن خوب میگیرن پرسپولیس فقط دروغ و دلالی

مهدی پرسپولیسی

البته که جهانبخش فقط اسم داره و اصلا به دردمون نمیخوره ولی کلا اراده ای واسه خرید بازیکن خیلی از این کمترش هم وجود نداره. فقط شو تبلیغاتی

رضا

جهانبخش فوتبالش خیلی وقته تمام شده، اصلا به درد پرسپولیس نمیخوره.

لشکری _ بندرجاسک

رضا اسدی آزاده بگیرینش و یک مهاجم خارجی خوب
امثال جهانبخش حالا حالاها ایران بیا نیستن تا وقتی که دست به عصا بشن اونوقت عشق وتعصبشون به وطن فوران میکنه

Milad

درویش بهت گفته اینو بگین

علی

درويش بی شرف مگر وینگر میخوای که دوباره رفتی سراغ جهانبخش. بی شرف تو مهاجم میخوای هافبک بازیساز میخوای

پرسپولیس محبوب

تا کی میخوای هوادار بازی بدی آقای درویش . دیگه هر بچه دو ساله ای میدونه ما الان مهاجم میخوایم و آوردن اسم جهانبخش بازی جدیدته واسه اسگل کردن هوادار

Milad

جمع کنین بابا فقط دنبال این هستین یک خرید بنجل کنین تو حتی بگو وینگر هم باشه تا بگین خرید کردیم وینگر به چه درد ما میخوره ما دفاع و مهاجم نداریم و هافبک طراح

Perspolis The Great

اینها به کنار شما توجه کنید هیچ لژیونری به پرسپولیس نمیاد نورالهی شهریار جهانبخش و … به نظرتون چه اتفاقی افتاده؟ همه برای اومدن به پرسپولیس سر و دست میشکوندن
بله دوستان بازیکنان میدونن که درویش و باند مافیایی که داخل پرسپولیس نفوذ داره اجازه موفقیت و جام گرفتن به پرسپولیس نخواهد داد و اگر درویش کنار برود و اوضاع پرسپولیس به حالت عادی برگردد همه این دوستان با کله به پرسپولیس میان

نصیر

پول

مهدی

چه خبر این همه وینگر ، جای اینها یک مهاجم هدف و یک دفاع چپ بگیرید