اخبار بازیکنان

مدافع پرسپولیس محروم شد

میلاد محمدی دیدار هفته بعدی پرسپولیس مقابل ملوان را از دست داد.

میلاد محمدی مدافع ملی پوش پرسپولیس با کارت زردی که از داور بازی با چادرملو دریافت کرد ۴ کارته شد و بازی بعدی پرسپولیس مقابل ملوان را از دست داد.

با محرومیت میلاد محمدی شانس به فرزین معامله‌گری مدافع چپ جوان پرسپولیس رو کرد که برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گیرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ابوذرموسوی

دو کارت زرد بیشتر نگرفت

Amir

محروم نیست که؟!!!

طوفان سرخ آسیا

ببینیم معامله خوبی بوده یا نه

غریب دلشکسته

امیدوارم مثل محمودی بدرخشه