نقل و انتقالات پرسپولیس

محمد عمری به پرسپولیس برمی‌گردد

وینگر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که برای گذراندن دوران خدمت سربازی در این تیم حضور دارد، در پایان فصل جاری به پرسپولیس بازخواهد گشت.

محمد عمری بازیکن فعلی تیم فوتبال ملوان قرار است بعد از اتمام فصل به پرسپولیس برگردد. او در آخرین روزهای حضورش در پرسپولیس با رضا درویش مدیرعامل این باشگاه اختلاف شدیدی پیدا کرد و همین موضوع باعث شد تا شایعاتی مطرح شود که عمری به دلیل اختلاف با مدیریت باشگاه پرسپولیس، حاضر نیست به این تیم برگردد و دنبال جدایی قطعی از جمع سرخپوشان است.

بر اساس این گزارش، مدیران پرسپولیس صحبت‌هایی را با مدیر برنامه‌های این بازیکن انجام داده‌اند و عمری با وجود چند پیشنهادی که به دستش رسیده است بعد از اتمام فصل قرار است به پرسپولیس برگردد.

عمری برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی در تیم ملوان بندر انزلی حضور دارد و در پایان بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر خدمت او نیز به اتمام می‌رسد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس همیشه قهرمان

خب وقتی قرارداد داره باید برگرده و بیخود پیشنهاد گرفته چقدر بی در و پیکر شده باشگاه!!!

کاپیتان ابدی

بازیکن فوق العاده با کیفیتی هست و مهم تر از همه چیز اینه که محصول آکادمی خودمونه به هیچ عنوان نباید همچین بازیکنایی رو راحت از دست بدیم

ناصرپرسپولیسی

درنبود قلی زاده . عمری میتونه راست مون رو بیمه کنه
دیگه فرشاداحمدزاده بقرستین بره

Perspolis_6

عمری بازیکن خوبی هست و بدرد میخوره
عمری و سرلک با هم رفتن ملوان برای خدمت سربازی اما نمی‌دونم چرا سرلک اینقدر زود خدمتش تمام شد و متاسفانه آمد پرسپولیس
بازی سرلک را اصلا دوست ندارم
بسیار خسته کننده و بی حاصل.

Mey Sam

ده سر و گردن از کاظمیان بالاتره
انشالا عالیشاه اورونوف قلی‌زاده عمری بیفوما وینگرهامون باشند

Perspolis The Great

درویش همه رو عمدا فراری داد چون با زنوذی بسته بود خدا میدونه چقد پول گرفته برای اینکار
ادبیات صحبتش رو هر کس ببینه فرار میکنه، متوقع و چاله میدانی