اخبار اصلیلیگ قهرمانان آسیا

لیگ نخبگان آسیا؛ پرسپولیس فعلا در شرایط صعود+ جدول

خبر سرخ: پرسپولیس با توجه به نتایجی که در روز ششم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا کسب کرد، شانس صعود به مرحله حذفی را حفظ کرد.

روز ششم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید و نتایج به گونه‌ای رقم خورد که همچنان شانس صعود را برای هر دو تیم باقی است.

با نگاهی به جدول متوجه این نکته می‌شویم که پرسپولیس فعلا با ۶ امتیاز در رتبه ششم قرار دارد. با توجه به اینکه ۸ تیم در پایان مرحله گروهی راهی دوره حذفی می‌شوند، پرسپولیس بتواند هر دو بازی باقیمانده خود را ببرد، شانس خوبی برای راهیابی به مراحل حذفی دارد. استقلال دو بازی باقی مانده اش با الشرطه و الریان است و پرسپولیس دو بازی آخرش با الهلال و النصر.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
م.س

هرچند پیش بینی فوتبال سخته ولی کار صعود پرسپولیس بسیار دشوار ودر حد غیر ممکن است.اگر قرارباشد شرط صعودش برد النصر والهلال باشد.

مهدی پرسپولیس عشق آخر وتمام زندگیم

متاسفانه متاسفم با چند گل از الهلال میبازیم اگه با النصر تو‌تهران بازی کنیم شاید بتونیم یه مساوی بگیریم که با این تیم بعید میدونم مگر اینکه قید علیپور احمد زاده ریگی میلاد محمدی سرلک را بزنه این آقا با اون سیاه بدقواره شاید با سروش اورونوف عیسی یاسین اگه رو فرم باشه شاید بشه

پویا

بازیکنان های پرسپولیس میانگین سنیشون بالاس و عملا تیم پیره بهتره که از بازیکنای جوون تر مثل بادپا ، یاسین سلمانی و غیره بیشتر میدان داده بشه

Ahmad

پرسپولیس دیشب خیلی بد بازی
کردولی یادتون نره همین الشرطه
عراق تیم پرمهره النصر حریفش
نشد وفقط یه مساوی
نصیبش شد

کیوان

هیچ کاری نشد نداره،با توجه به فاصله زیاد تا بازی بعدی میتونیم تیمو تقویت کنیم،میشه از الهلال و النصر امتیاز گرفت البته اگه میزبان باشیم

ایرانی

تیم تاکتیک نداره و از همه مهمتر قدرت بدنی ندارن. تازه بازی های راحتی مثل غرافه و ریان و پاختاکور با لجبازی گاریدو امتیاز فراوانی از دست دادیم توقع داری نصر و هلال را شکست بدهیم..منطق میگه کیسه شانس بیشتری داره بیخود خودمون را گول نزنیم

Perspolis_6

اگر گاریدو کم هوش بتونه ارنج خوبی انجام بده می‌تونه حداقل ۳ امتیاز دیگه بگیره از دو بازی باقیمانده…. و براحتی صعود کنه….. به نظرم سروش رو باید دوباره فیکس کنه….سروش بهتر از هر کس میتونه توازن تاکتیکی تیم رو هدایت کنه

فافا

دخترم گفت برای چی داری فوتبال نگاه می کنی ؟ وقتی میدونی مساوی میشه
واقعا که افتضاح بازی کردن

ایرانی

با این مربی >با این شیوه چیدمان بازیکنان، با این مهاجمان،با این بازیسازها….درلیگ هم رو به افول خواهیم بود همه دست این مربی را خواندن ومیدانند نیمه دوم نیمه پرسپولیس نیست.آنالیزور تیم آقای خانبان را برگردانید این کوچکترین کار است. مربی که بلد نیست تیم بچینه را اینقدر بهش میدون ندید .برانکو را جایگزین کنید وبا نظر دکتر دوتا مهاجم تارگت ویک بازیساز برای تیم بخرید.تا آبروی تیم حفظ بشه

6قدیم

حالا باید حسرت امتیازات بربادرفته پاختاکور و الغرافه را بخوریم

۱۳ پرسپولیس

پرسپولیس هر دو بازی باقیمانده خود را ببرد!! واقعا اینو نوشتین؟ اونم جلوی دو تیم شاخ
استقلال خیلی خیلی شانس بیشتری داره و ما با خریت گاریدو هیچ شانسی نداریم

جعفری

این جدول لیگ برتره.دقت کنید