
لیست خرید پرسپولیس فاش شد
اوسمار ویرا خواهان چند ستاره مطرح لیگ برتر شد.
همان طور که در روزهای گذشته خبر دادیم باشگاه پرسپولیس با کسری طاهری و مهدی تیکدری مذاکراتی داشته و به توافقاتی دست یافته است.
در لیست اوسمار، نام نفراتی چون، آریا یوسفی، امین حزباوی، دانیال ایری، اسماعیل بابایی و مهدی گودرزی دیده می شود. البته اغلب این نفرات قرارداد دارند و باشگاه باید رضایت تیم های آنها را هم جلب کند.
از قرارداد طاهری با روبین کازان دو فصل باقی مانده. حزباوی و یوسفی با سپاهان قرارداد دارند. ایری گرچه به عنوان بازیکن سرباز در ملوان بازی می کند اما تحت قرارداد باشگاه ذوب آهن است و پرسپولیس اگر این مدافع ملی پوش را می خواهد باید منتظر اتمام خدمت او بماند و در صورتی موفق به جذب اش خواهد شد که ذوبی ها به جدایی اش رضایت دهند.
بابایی، هافبک دفاعی خیبر که در جریان بازی با پرسپولیس دروازه نیازمند را باز کرد برای جدایی نیاز به رضایت نامه دارد، ظاهراً اما دیگر هافبک خیبری ها یعنی گودرزی، بازیکن آزاد است. این بازیکن آینده دار در پنجره قبلی مورد توجه آبی ها قرار گرفته بود.
در کنار لیست اوسمار لیست دیگری هم به عنوان بازیکنان مدنظر پرسپولیس مطرح شده که گفته می شود لیست اسکوچیچ است و با لیست اوسمار چند نام مشترک دارد!
مهدی تیکدرینژاد در کنار کسری طاهری و دیگر چهرههایی نظیر محمدامین حزباوی، آریا یوسفی و مهدی لیموچی از جمله نفراتی هستند که گفته میشود با چراغ سبز اسکوچیچ، مذاکرات با آنها در حال انجام است.
نکته ویژه آنکه به جز تیکدرینژاد، سایر نفرات تحت قرارداد هستند و حضورشان در پرسپولیس منوط به اخذ رضایتنامه است که گفته میشود در همین راستا، مالکان باشگاه پرسپولیس پا پیش گذاشتهاند و قصد دارند نبض بازار را با انجام خریدهای پُرسروصدا بهدست گیرند.




به هیچ وجه نباید اسکار بره این مسخره بازیا چیه طرفداران اسمار میخوان
اسماعیل بابایی؟!!!
برای هافبک دفاعی(که مهمترین پست درفوتبال امروزه)انتظار بازیکنای بزرگتری میره مثل احمدنوراللهی ومحمد قربانی !!!!
یعنی ممکنه امسال بلاخره طلسم هافبک دفاعی شکسته بشه؟؟؟!!!
هافبک دفاعی و طراح خوب میخواد دوتاش میخواد اره واقعا این دوتا عالی هستن هیچ کدوم از هافبک وستامون به درد نمیخوره
مشکل اصلی پرسپولیس خط هافبک پیر و بی استعداد و کندش هست..
رفتارشون با اوسمار نه حرفه ایی ی و نه با لحاظ اخلاقی
اوسمار به پرسپولیس ارادت قلبی هم داره و دوستدار پرسپولیسه اما اسکوجیچ شرایطه خوبه اوسمار رو در تیم پرسپولیس نداره و نمیتونه داشته باشه
به اوسمار بله
به دراگان نه ه ه ه ه ه …………
یه دفاع چپ یه دفاع راست دو سه تا هافبک رفتن بیفوما شکاری کاظمیان ماندن سرگیف محمودی اورونوف و نیازمند
رزاق پور دفاع چپ فولاد عالیه،رفت و برگشت جلو پرسپولیس پاس گل داد.
دست کم از میلاد محمدی خیلی بهتره
آخه سنش بالاست معامله گری هم رو فرم نیست یه چپ مثل عبدالکریم حسن میخوایم
لعنت به احمدی وای به حالتون طاهری کسب نشه بره استقلال و تراکتورسازی سپاهان
به هر حال ما فصل آینده پرسپولیسی هجومی تاکتیکی با فوتبالی روان زیبا و تماشاگرپسند همراه با بُرد پُرگل میخوایم والسلام خلاص ❤️