اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

لیست خروج پرسپولیس فعلا ۲ بازیکن دارد

در حال حاضر به طور قطعی فقط دو بازیکن در لیست خروج پرسپولیس قرار دارند.

در مورد لیست خرید و خروج باشگاه پرسپولیس خبرهای ضد و نقیضی وجود دارد اما طبق آخرین پیگیری در لیست خروج سرخپوشان فعلا فقط نام دو بازیکن دیده می شود.

سرژ اوریه که قابل پیش بینی بود برای نیم فصل دوم جایی در تیم نخواهد داشت. باشگاه پرسپولیس باید با این بازیکن و مدیر برنامه هایش برای چگونگی فسخ قرارداد به توافق برسند. اوریه فعلا برای تعطیلات راهی کشور خود شده و احتمالا برای تعیین تکلیف به تهران می آید.

اما بازیکن دومی که در فهرست خروج پرسپولیس قرار دارد فرشاد احمدزاده است و حتی ظاهرا به این بازیکن هم اطلاع داده شده تا به فکر تیم برای نیم فصل دوم باشد. فعلا هیچ باشگاهی به طور رسمی درخواستی برای پرسپولیس ارسال نکرده است اما به احتمال زیاد همین روزها این بازیکن تعیین تکلیف می شود.

دو جای خالی هم از قبل در لیست پرسپولیس وجود داشت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدحسین

خواهشا بازیکن میدید بیرون، بازیکن جدید بخرید

نوید

خدایی بازیکن بخر باشین حداقل پنج تا رفتنی رو شاخشه

پرسپولیس کبیر

دوستان فقط ببینید اینو دارم کی بهتون میگم.پرسپولیس نیم فصل هم بازیکنی جذب نمیکنه و آقایون هیچ‌ ارده ای برای این موضوع ندارن و همه سر کار هستیم.تیمی که قصد جذب بازیکن داشته باشه اینقدر اسامی رو رسانه ای نمیکنه.مث تراکتور و سپاهان و استقلال.یکی از شما فهمید که تراکتور چه کسی رو‌ میخاد جذب کنه.اما اسامی پرسپولیس یک هفته ست که سر زبانها افتاده‌.چرا؟!فردا هم بهانه میارن که دیگران نذاشتن و شیطنت کردن.اینا دارن به شعور مردم توهین میکنند.

پرسپولیس عشق اول آخر زندگیم

سرلک رفیعی خیلی بدرد بخور هستن

کاپیتان ابدی

احمدزاده رو رد کنید بره حتی اگه به جاش بازیکن هم نگیریم بازم سود کردیم چون همه هزینه بیخودی بابتش نمیدیم هم اعصاب هوادارا راحت میشه

مهدی

ایشالاسرلک وسروش وسلمانی هم گزینه های بعدی

یک پرسپولیسی

خدایی سروش این اواخر خوب بازی میکنه ی انصافی نکن

فقطپرسپولیس

یک یادوبازی ملاک نیست،سروش بازیکن ۹۰دقیقه نیست وتوان بازی بیشترازیک نیمه نداره….

آرش

سروش که خوب است دو تا بازی گل ۳ امتیازی زد و چند بازی هم گل اول را زد اما سرلک برود

Perspolis The Great

محمد مهدی محبی رو جای احمدزاده بگیریم