اخبار بازیکنان

كريمي بازي با مقاومت سپاسي را هم از دست داد

شنبه 10 اسفند (16:55)

مرجع خبری پرسپولیس :  علي كريمي در ديدار روز سه شنبه با مقاومت سپاسي همچون چند بازي گذشته پرسپوليس غايب خواهد بود.

پزشك پرسپوليس امروز در حاشيه تمرين دقايقي با وينگادا جلسه گذاشت تا درباره وضعيت كريمي صحبت كند.
طرفين در پايان اين جلسه به اين نتيجه رسيدند كه كريمي براي تشديد نشدن مصدوميتش بهتر است استراحت كند.
زرينه در اين باره  گفت:‌ صلاح است در اين بازي كريمي استراحت كند تا مصدوميت او خوب شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها