اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

قلی‌زاده تا زمستان نزدیک پرسپولیس نمی‌شود

در سال‌های اخیر، نام علی قلی‌زاده همواره به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات مطرح بوده و در مقاطع مختلف، مدیران این باشگاه برای جذب او تلاش‌هایی انجام داده‌اند.

در فصل جاری نیز پرسپولیس علاقه‌مند بود تا شرایط جذب این بازیکن را برای فصل آینده فراهم کند اما قلی‌زاده پیش‌ازاین اعلام کرده بود که قصد دارد پس از جام جهانی، همچنان به حضور خود در فوتبال اروپا ادامه دهد.

بااین‌حال، پارگی رباط صلیبی و مصدومیت سنگین باعث شد او نه‌تنها شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهد، بلکه شرایطش در باشگاه لخ پوزنان لهستان نیز دستخوش تغییر شود و گفته می‌شود این باشگاه تمایلی به تمدید قرارداد با او ندارد.

در چنین شرایطی، شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که باتوجه‌به دوری طولانی‌مدت قلی‌زاده از میادین، نام او به‌احتمال فراوان از فهرست گزینه‌های تابستانی نقل‌وانتقالاتی خارج خواهد شد؛ چرا که این بازیکن حداقل تا چند ماه قادر به همراهی تیمی نخواهد بود.

ماجرای پرسپولیسی شدن قلی‌زاده کم کم برای هواداران این تیم اعصاب خرد کن شده بود که حالا با مصدومیت طولانی‌مدت بازیکن تیم لخ‌پوزنان، فعلا منتفی است. در هر پنجره نقل و انتقالات، هواداران پرسپولیس با خبرهای مربوط به قلی‌زاده درگیر می‌شدند و حالا برای چند ماه دیگر صحبتی از پرسپولیسی شدن قلی‌زاده به میان نخواهد آمد.

البته اگر پرسپولیس همچنان به جذب این بازیکن علاقه‌مند باشد، احتمالاً این موضوع به نیم‌فصل دوم فصل آینده موکول خواهد شد؛ آن هم در شرایطی که قلی‌زاده بتواند به آمادگی کامل و صددرصد برسد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
redshrk

اگر دنبال پر کردن کلینیک باشگاه هستین بهترین گزینه هست سنشم داره ۳۰ رو رد میکنه رباطم که داد

کارا

ما اینو نمیخوایم. لطفا هیچوقت نیا. چند میلیون بازیکن فوتبال داریم چه دلیلیه اخه هرسال لینک‌میشه به پرسپولیس

رئال مادرید.پرسپولیس

این فلج همیشه مصدوم هم مثل ایمان مبعلی آخر سر میره استقلال

پرسپولیس همیشه قهرمان

اینو با رباط پاره در چهل سالگی بیارین ولش کنین بابا بیخ ریش صاحبش!!!

مهرداد

تو رو به خدا بیخیال قلی زاده بشین . چن ساله هی هر سه ماه یکبار اسمشو میرید وسط آخرشم هیچ. میره تا سه ماه بعد. من فکر کنم این بابا اگه فوتبالو کنار بزاره و خداحافظی کنه باشگاه بازم بیخیالش نمیشه. آقاجون وقتی نمیتونید بازیکنی رو بگیرید بیخیالش بشین .